Hoe kan ik op mijn case een plexiglas logo freezen? Kan dit ook zonder machines (bijv. met schuurpapier)? Zo ja, hoe moet ik dat dan doen?
Het liefst wil ik een biohazard teken freezen
.
Verwijderd
zoek ff in de zoekmachine: lettersOp maandag 29 april 2002 19:13 schreef Ckirschlos het volgende:
Hoe kan ik op mijn case een plexiglas logo freezen? Kan dit ook zonder machines (bijv. met schuurpapier)? Zo ja, hoe moet ik dat dan doen?Het liefst wil ik een biohazard teken freezen
.
of klik hier: [topic=471061/1/25]
Hier had MasterOverdrive pas geleden een topic over. Daar heb je zelf nog gereplied 
Anyway: veel succes!
En zorg dat het
wordt!
Anyway: veel succes!
Verwijderd
wat doet iedereen toch altijd moeilijk 
Je gaat naar de gamma, koopt van dat half doorzichtigge spul wat je op je raam moet plakken zodat je geen gluurders meer wilt. Hier teken je een leuk logo of weet ik veel wat op, uitknippen of liever snijden dat word mooier
Plak je op je mooie venstertje en het ziet er echt super uit neem dat maar van mij aan en het kost geen reet en super simpel.
nou sccs, ik zal de pics nog wel een keer zien
Je gaat naar de gamma, koopt van dat half doorzichtigge spul wat je op je raam moet plakken zodat je geen gluurders meer wilt. Hier teken je een leuk logo of weet ik veel wat op, uitknippen of liever snijden dat word mooier
Plak je op je mooie venstertje en het ziet er echt super uit neem dat maar van mij aan en het kost geen reet en super simpel.
nou sccs, ik zal de pics nog wel een keer zien
Waarschijnlijk wil hij het logo op laten lichten. En daarvoor moet het wel gefreesd/graveerd/etc worden
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
preciesOp maandag 29 april 2002 19:40 schreef thedolf het volgende:
Waarschijnlijk wil hij het logo op laten lichten. En daarvoor moet het wel gefreesd/graveerd/etc worden
Verwijderd
staat toch in 1e replie?Op maandag 29 april 2002 23:32 schreef Ckirschlos het volgende:
[..]
DAT VOND IK DUS NIET
Kijk ingefreesd, en daarna CCFL op de kopse kant, ff zoeken naar gele CCFL, en je hebt op lichtende letters.
Let wel op dat je flink diep moet frezen voor 't goeie effect
Bij 5 mm plexi minimaal 2mm diep!
kijk zo:
Let wel op dat je flink diep moet frezen voor 't goeie effect
Bij 5 mm plexi minimaal 2mm diep!
kijk zo:
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Pagina: 1