• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-03 20:40

-Stef-

Slainthe!

Topicstarter
Net nu ik hem vanavond nodig heb geeft mijn Siemens klaarblijkelijk de geest. Gisteravond aan de oplader gehangen maar vanochtend was hij nog niet vol. Nu hangt hij weer (nog) aan de lader maar na 5 minuten gaat hij piepen met de melding "accu leeg: opladen". Dat ding nog nooit laten vallen of nat laten worden. Is dit inderdaad zijn laatste adem (iemand een gelijke ervaring gehad)?

Dit is zo'n Ben regelmatig vanaf de intro (30 gulden/maand voor 100 minuten van zo'n 3 jaar terug). Kan ik die kaart in een nieuwe prikken en zo ja ben ik verplicht een toestel dat Ben aanbiedt te nemen?

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• supershoe
  • Niet online
Je kan ook een nieuwe accu kopen?? Is misschien wel een stuk goedkoper. Maarja je telefoon is wel oud.

Dus misschien handiger om gewoon je abbo dat je nu hebt weg te doen en een nieuwe telefoon met abbo te kopen. Is voordeliger

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Topicstarter
Ja, misschien is dat wel het beste. Damn, moet ik het woud der GSM's en abbo's gaan verkennen. :( Iemand misschien een goeie site waar ik gelijk terecht kan voor een abonnement/toestel?.

• Gullie007
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik zou zeggen, probeer eens http://gsm.pagina.nl

Of de versie daarvan met alleen maar GSM-Shops...

System Specs Desktop | System Specs Laptop

• Gullie007
  • Niet online
En oh ja, als je je oude abo zou willen blijven gebruiken heb je een simlock-vrije telefoon nodig. In de winkel verkrijgbaar (voor een hoge prijs), maar ook op internet.

(bijvoorbeeld bij GSM Stunter. Daar koop je een simlockvrije mobiel met een klein abonnement voor een jaar dat je niet hoeft te gebruiken...

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Topicstarter
Op maandag 29 april 2002 19:33 schreef Gullie007 het volgende:
En oh ja, als je je oude abo zou willen blijven gebruiken heb je een simlock-vrije telefoon nodig. In de winkel verkrijgbaar (voor een hoge prijs), maar ook op internet.

(bijvoorbeeld bij GSM Stunter. Daar koop je een simlockvrije mobiel met een klein abonnement voor een jaar dat je niet hoeft te gebruiken...
Je bedoelt dat je zo'n toestel koopt met een klein abonnement (wat dus stukken goedkoper is dan een toestel zonder abonnement) maar dat je je oude abonnement daarop gebruikt? Dus je oude simkaart daarin doet?

• Gullie007
  • Niet online
Op maandag 29 april 2002 20:08 schreef -Stef- het volgende:

Je bedoelt dat je zo'n toestel koopt met een klein abonnement (wat dus stukken goedkoper is dan een toestel zonder abonnement) maar dat je je oude abonnement daarop gebruikt? Dus je oude simkaart daarin doet?
Inderdaad ja! Scheelt je een hoop geld, ik heb het ook op die manier gedaan. Wel trouwens nog effe vergelijken met de prijzen in de winkel: Ik ben nu bezig voor m'n oma en voor een 3310 scheelt het niet eens zo veel...

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

ga ff langs een telecomwinkel, meestal hebben die wel een zgn. schoklader liggen. Ik weet niet precies hoe t werkt, maar volgens mij komt het er op neer dat ze in een keer heel veel lading binnen krijgen oid, meestal helpt t...suc6 :)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Topicstarter
Op maandag 29 april 2002 23:20 schreef kamstra het volgende:
ga ff langs een telecomwinkel, meestal hebben die wel een zgn. schoklader liggen. Ik weet niet precies hoe t werkt, maar volgens mij komt het er op neer dat ze in een keer heel veel lading binnen krijgen oid, meestal helpt t...suc6 :)
Bedankt, ik zal eens langsgaan.

Verwijderd

Misschien een beetje laat, maar bel eerst even met ben (0800-7111) en vraag om contractverlenging, dan krijg je gratis een nieuwe telefoon! Zeker doen!
Pagina: 1