Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Je kan ook een nieuwe accu kopen?? Is misschien wel een stuk goedkoper. Maarja je telefoon is wel oud.
Dus misschien handiger om gewoon je abbo dat je nu hebt weg te doen en een nieuwe telefoon met abbo te kopen. Is voordeliger
Dus misschien handiger om gewoon je abbo dat je nu hebt weg te doen en een nieuwe telefoon met abbo te kopen. Is voordeliger
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
Ja, misschien is dat wel het beste. Damn, moet ik het woud der GSM's en abbo's gaan verkennen.
Iemand misschien een goeie site waar ik gelijk terecht kan voor een abonnement/toestel?.
En oh ja, als je je oude abo zou willen blijven gebruiken heb je een simlock-vrije telefoon nodig. In de winkel verkrijgbaar (voor een hoge prijs), maar ook op internet.
(bijvoorbeeld bij GSM Stunter. Daar koop je een simlockvrije mobiel met een klein abonnement voor een jaar dat je niet hoeft te gebruiken...
(bijvoorbeeld bij GSM Stunter. Daar koop je een simlockvrije mobiel met een klein abonnement voor een jaar dat je niet hoeft te gebruiken...
Je bedoelt dat je zo'n toestel koopt met een klein abonnement (wat dus stukken goedkoper is dan een toestel zonder abonnement) maar dat je je oude abonnement daarop gebruikt? Dus je oude simkaart daarin doet?Op maandag 29 april 2002 19:33 schreef Gullie007 het volgende:
En oh ja, als je je oude abo zou willen blijven gebruiken heb je een simlock-vrije telefoon nodig. In de winkel verkrijgbaar (voor een hoge prijs), maar ook op internet.
Inderdaad ja! Scheelt je een hoop geld, ik heb het ook op die manier gedaan. Wel trouwens nog effe vergelijken met de prijzen in de winkel: Ik ben nu bezig voor m'n oma en voor een 3310 scheelt het niet eens zo veel...Op maandag 29 april 2002 20:08 schreef -Stef- het volgende:
Je bedoelt dat je zo'n toestel koopt met een klein abonnement (wat dus stukken goedkoper is dan een toestel zonder abonnement) maar dat je je oude abonnement daarop gebruikt? Dus je oude simkaart daarin doet?
ga ff langs een telecomwinkel, meestal hebben die wel een zgn. schoklader liggen. Ik weet niet precies hoe t werkt, maar volgens mij komt het er op neer dat ze in een keer heel veel lading binnen krijgen oid, meestal helpt t...suc6
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Bedankt, ik zal eens langsgaan.Op maandag 29 april 2002 23:20 schreef kamstra het volgende:
ga ff langs een telecomwinkel, meestal hebben die wel een zgn. schoklader liggen. Ik weet niet precies hoe t werkt, maar volgens mij komt het er op neer dat ze in een keer heel veel lading binnen krijgen oid, meestal helpt t...suc6
Verwijderd
Misschien een beetje laat, maar bel eerst even met ben (0800-7111) en vraag om contractverlenging, dan krijg je gratis een nieuwe telefoon! Zeker doen!
Pagina: 1