Toon posts:

Seti WU's ophalen...!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Weet iemand of er een manier is om seti wu's op te halen en op te slaan op een disk, om ze daarna door computers die NIET op het internet zijn aangesloten te laten analyseren.

Hoor graag van jullie.

• reznor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-07-2024

reznor

The Wretched

Gebruik de import en export functie van SetiHide. Ik krui dagelijks zo'n 10 wu's mee op floppy naar me werk. Werkt perfect. Verwerkte wu's weer mee naar huis en daar flusshe.

Mr. Garrison: Sorry kids, I just can't trust something that bleeds for five days and doesn't die.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, maar kan je ook zeggen hoeveel wu's er op een floppy gaan....geanalyseerde...bedoel ik.

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op maandag 29 april 2002 19:23 schreef thewolff4u het volgende:
Bedankt, maar kan je ook zeggen hoeveel wu's er op een floppy gaan....geanalyseerde...bedoel ik.
Of gebruik gewoon een Setibuffer programma :)
Het resultaat wat gestuurd wordt is het result bestand, dus kijk even hoe groot het is et voila! ;)

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

stuk of 50 past zeker wel....

de results zijn relatief errug klein t.o.v. de wu's.

JvH: Setihide is ook een soort van bufferprogje.....

Van klussen krijg je grijze haren

Verwijderd

Topicstarter
Hi allemaal,

Ik heb setihide gedownload en de command line client geinstaleert maar er gebeurt niets met setihide.
Ik heb de gebruiksaanwijzing gelezen en mijn instellingen goed ingesteld (geloof ik)maar hij doet nix.
En nu weet ik nog niet hoeveel wus ik kan downloaden met seti hide.
btw hij zegt in mainscreen status: not active....?
En als ik zeg start client visible , gaat hij weer op not active !!

HELPPPP........

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

heb je iets van msn/ icq ofzoh??
anders

helpt wel wat makkelijker.. :P

Van klussen krijg je grijze haren

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 april 2002 20:31 schreef www.outer het volgende:
heb je iets van msn/ icq ofzoh??
anders

helpt wel wat makkelijker.. :P
Nee, ik denk dat ik alles moet deinstaleren, verwijderen en opnieuw moet instaleren.
Met hulp van iemand die er al lang mee werkt, telefonisch en dan stap voor stap....iemand zo vriendelijk????
Zo ja mail ik je mijn telefoon nummer.

Thanx

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:02
Start de client eerst een keertje gewoon in de dos-box op. Dan kun je je gebruikersnaam (e-mail adres) invullen. Daarna moet alles goed gaan. (SetiHide weet nu niet onder welke naam je inlogt)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 april 2002 20:37 schreef MmmBeer het volgende:
Start de client eerst een keertje gewoon in de dos-box op. Dan kun je je gebruikersnaam (e-mail adres) invullen. Daarna moet alles goed gaan. (SetiHide weet nu niet onder welke naam je inlogt)
Ik heb zowel bij commandline als setihide mijn goede emailadress op gegeven......!!

• Homerius
Op maandag 29 april 2002 20:54 schreef thewolff4u het volgende:

[..]

Ik heb zowel bij commandline als setihide mijn goede emailadress op gegeven......!!
Oh, dan heb ik verkeerd gegokt. Ik zal eens denken of ik nog iets anders weet :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 april 2002 20:56 schreef MmmBeer het volgende:

[..]

Oh, dan heb ik verkeerd gegokt. Ik zal eens denken of ik nog iets anders weet :)
Mijn comandline client doet wel iets denk ik...maar er is niets te zien op setihide, klopt dat?

• Homerius
Op maandag 29 april 2002 20:59 schreef thewolff4u het volgende:

[..]

Mijn comandline client doet wel iets denk ik...maar er is niets te zien op setihide, klopt dat?
Na enkele minuten (max) zou je in SetiHide toch wel iets moeten gaan zien. Voor de volledigheid heb ik even een screenshotje gemaakt van mijn SetiHide instellingen:
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2629181642

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 april 2002 21:02 schreef MmmBeer het volgende:

[..]

Na enkele minuten (max) zou je in SetiHide toch wel iets moeten gaan zien. Voor de volledigheid heb ik even een screenshotje gemaakt van mijn SetiHide instellingen:
[afbeelding]
Dank je, ik heb het al gevonden denk ik..de client en setihide moeten in de zelfde directory staan.
Kan je me nu nog uiteggen hoe ik een stuk of 50 wu's kan downloaden van berkley.....

Thanx.

p.s bedank voor de screenshot, ik ga hem nu ook op sequence zijn proxy zetten.

• Homerius
Op maandag 29 april 2002 21:06 schreef thewolff4u het volgende:

[..]

Dank je, ik heb het al gevonden denk ik..de client en setihide moeten in de zelfde directory staan.
Das waar ook :) Mooi dat het gelukt is.
Kan je me nu nog uiteggen hoe ik een stuk of 50 wu's kan downloaden van berkley.....
Het tabje "caches" selecteren, en een aantal keer op "+10" klikken. Dan zou je er na verloop van tijd 50 binnen moeten hebben (hoewel 50 misschien een beetje veel is. Aan 10 a 15 heb je meestal wel genoeg (tenzij je natuurlijk maar heel incidenteel een internetverbinding hebt, of voor een heel aantal pc-tjes moet cachen))

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor alle informatie !
Zou je mij alleen nog de preciese instellingen kunnen vertellen van sequence zijn proxy server.

Bedankt

• Homerius
sequence.keyserver.org, poort 5517 :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 april 2002 21:15 schreef MmmBeer het volgende:
sequence.keyserver.org, poort 5517 :)
Btw wat gebeurt er als ik seti comandline weg klik uit mijn taakbalk...stop hij dan??

• Homerius
Ik denk dat de client dan stopt. Zet daarom in SetiHide de optie "run client hidden" aan, dan zie je dat irritante dos-boxje niet.
Pagina: 1