4 mei - Herdenkings Dag

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik vroeg me af of t.net/got daar nog iets mee gaat doen tijdens de 2 minuten stilte.

Ik vind het wel zo beschaafd om een klok te laten lopen en dat je 2 minuten niet op de fp en got kan ofzow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 Mins niet posten ;(

Maar zonder gein... wel een goed idee, of op z'n minst een aanpassing aan henkie ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:23

Steffie

Opaque

Ik ben daar persoonlijk geen voorstander van. Ik vind dat iedereen zoiets voor zichzelf moet bepalen. Als je uit respect even niet wilt posten moet je dat niet doen, vind het verkeerd dat je daartoe gedwongen moet worden.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Op maandag 29 april 2002 18:23 schreef Steffie het volgende:
Ik ben daar persoonlijk geen voorstander van. Ik vind dat iedereen zoiets voor zichzelf moet bepalen.
dat klopt en ik ben er wel een voorstander van.

en daarom mijn vraag ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
vind het ook maar een beetje overdreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/koene/GoT_dodenherdenking.gif

Zo was ie vorig jaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind ook dat eenieder dat voorzich moet bepalen. Ik zal ook 2 minuten stilte in acht nemen op 4 mei, maar ik vind niet dat je andere mensen dit moet opdringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Op maandag 29 april 2002 18:29 schreef RobinVR het volgende:
Ik vind ook dat eenieder dat voorzich moet bepalen. Ik zal ook 2 minuten stilte in acht nemen op 4 mei, maar ik vind niet dat je andere mensen dit moet opdringen.
Ok ik ben het aan de ene kant wel met je eens... maar aan de andere kant vind ik dat iedere nederlander ff het fatsoen moet hebben om 2 minuten ze bek te houden en al helemaal zun muis + keybord loslaat om ff na te denken of wat er toen gebeurt is en nu nog steeds gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben het met je eens; die mensen hebben wel hun leven gegeven zodat wij kunnen leven zoals we nu doen; minste wat we kunnen doen is een beetje respect tonen tenminste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:17

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op maandag 29 april 2002 18:32 schreef isdnsux het volgende:
ik ben het met je eens; die mensen hebben wel hun leven gegeven zodat wij kunnen leven zoals we nu doen; minste wat we kunnen doen is een beetje respect tonen tenminste...
daar heb je helemaal gelijk in, maar iedereen kan dat natuurlijk op zijn eigen manier doen, en dus hoef je niet gedwongen te worden dat op 4 mei te doen om 20:00

het respect moeten de mensen niet opgelegd worden, maar dat moet men zelf opbrengen

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Op maandag 29 april 2002 18:42 schreef .oisyn het volgende:

[..]

daar heb je helemaal gelijk in, maar iedereen kan dat natuurlijk op zijn eigen manier doen, en dus hoef je niet gedwongen te worden dat op 4 mei te doen om 20:00

het respect moeten de mensen niet opgelegd worden, maar dat moet men zelf opbrengen
Nee maar je kan mensen wel een beetje aanmoedigen om te respect optebrengen en te gaan nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 29 april 2002 18:42 schreef .oisyn het volgende:

Klopt, T.net en GoT dwingen je ook niet respect te tonen als ze 2 minuten lang niet bereikbaar zijn. Je kunt in die 2 minuten doen wat je wilt, maar als de T.net/GoT crew niet wil dat er gepost wordt, dan gebeurt dat niet.

Je bent hier te gast, en je hoort de regels van de gastheer te respecteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op maandag 29 april 2002 18:46 schreef [Airwolf] het volgende:

[..]

Nee maar je kan mensen wel een beetje aanmoedigen om te respect optebrengen en te gaan nadenken.
Mja, hetzelfde doen als vorig jaar lijkt mij ook goed, er volgens mij best wel mensen die het leuk vinden om in die 2 minuten een grapje te maken ofzo hier op GoT, hierdoor kunnen na die 2 minuten, zodra alle nerds weer terug online zijn (nfi :+ :+), weer flamewars ontstaan ove rhet wel of niet respect tonen in die 2 minuten... IMO is het het beste om GoT gewoon ff stil te leggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:28

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Even een pagina met de melding van de herdenking. Waar ik werk (mag geen reclame maken :P ) moet iedereen stil zijn en al die mensen die voor de hamburger in de rij staan, moeten ook stil zijn. We werken gewoon niet en dus dringen we het eigelijk op :) Maar goed, dat wij dit respect vragen, moet kunnen denk ik. Waarom dan niet hier, even 2 hele minuten zonder :)
Op maandag 29 april 2002 18:29 schreef RobinVR het volgende:
Vind je niet dat je mensen wat respect mag opdringen. En als de crew besluit stilte in acht te nemen en dus even niet post, kunnen ze hun controlerende taak ook niet vervullen voor 2 min. Zie verhaal hierboven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Doen zoals vorig jaar, dat vind ik ook het beste om de reden die isdnsux zei.

Mensen die het echt niet willen, kunnen ook heus wel 2 menuten zonder GoT lijkt me, anders zijn ze best wel aso vind ik.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 07:58

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Zelfde als verleden jaar is IMHO prima.
Ik zie dat niet als opdringen.
Als dat zo zou zijn dan zijn er heeeel veeel bedrijven die op 4 Mei mensen hun wil opdringen (de NS bijvoorbeeld).

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:09

Jaymz

Keep on moving !

*Voorgesteld op het crewforum.

Wat mij betreft doen we het gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is het met Jaymz de faqman eens. Ben toch niet op GoT rond die tijd denk. Of toch misschien wel :? . Nou ja ik zie het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:20
4 mei ? :?

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou het wel netjes vinden
het is immers een openbaar forum
en dat andere mensen het niet doen moeten ze zelf weten maar ik doe het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:56
Ik zal toch niet zoveel posten op 4 mei, want dan ben ik jarig :)
(ja ik weet het een beetje rottige dag om jarig te zijn, maar het is nou eenmaal zo)

Dit bericht was trouwens niet om rot te doen ofzo hoor.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op maandag 29 april 2002 19:34 schreef whoami het volgende:
4 mei ? :?
Dodenherdenking (wegens de doden die zijn gevallen in WO II) Om 20:00 is er 2 minuten stilte en dergelijke.

De dag ernaa (5 mei :P) vieren we de bevrijding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:20
Achzo.
Hier hebben wij geen 'dodenherdenkingsdag' en 'bevrijdingsdag' van WOII. Wel een 'Wapenstilstand' van WO I.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Iedereen zou gewoon even z'n mond (ook digitaal) moeten houden! We zijn hier te gast, en als je het niet bevalt dan met je hier maar niet komen. (Net als in het echte leven)

Als je bij je tante op bezoek gaat, en zij wil 2 min stilte houden, dan ga je toch ook niet gewoon doorpraten? ;(

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het aan een ieder persoonlijk moet kunnen worden overgelaten... :?

Als je een beetje fatsoen in je lijf hebt post je gewoon twee minuten niet en ben je met je gedachten bij 'hen-die-voor-ons-vielen'... :'(

Maar tja, de gang van zaken hier zo langzamerhand een beetje kennend zal het wel een wedstrijd worden wie precies de laatste post 'erdoor' krijgt om 19.59.59 minuut en wie de eerste om 20.02.01... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik vind het niet meer dan logisch dat het Forum twee minuten op slot gaat. Het Forum is zelf ook een gemeenschap, en ik vind dat die moet stilstaan bij het feit wat er in WWII is gebeurd. En is het nu zoveel gevraagd? Twee minuten op een heel jaar. Dat is toch wel het minste wat je kan doen om je respect te tonen voor hen die voor jouw vrijheid hebben gevochten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:23

Steffie

Opaque

Op maandag 29 april 2002 19:54 schreef koekoeksjong het volgende:
Maar tja, de gang van zaken hier zo langzamerhand een beetje kennend zal het wel een wedstrijd worden wie precies de laatste post 'erdoor' krijgt om 19.59.59 minuut en wie de eerste om 20.02.01... ;)
Ongetwijfeld, zo ging het ook met AOV destijds. In mijn ogen is dat juist een averechtse werking van de gedachte die men wil uitdragen.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Niet online
Op maandag 29 april 2002 19:56 schreef JvH het volgende:
Ik vind het niet meer dan logisch dat het Forum twee minuten op slot gaat. Het Forum is zelf ook een gemeenschap, en ik vind dat die moet stilstaan bij het feit wat er in WWII is gebeurd. En is het nu zoveel gevraagd? Twee minuten op een heel jaar. Dat is toch wel het minste wat je kan doen om je respect te tonen voor hen die voor jouw vrijheid hebben gevochten...
Wow ik zou het niet beter kunnen verwoorden, ik ben ook wel voorstander dat GoT 2 min down gaat. Vorig jaar is het ook gebeurt dus waarom dit jaar ook niet.[quote]
Op maandag 29 april 2002 18:25 schreef Webgoodie het volgende:
[afbeelding]

Zo was ie vorig jaar..
Netjes toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Eigenlijk moeten we dan 4 minuten down zijn ;)
vanaf 19:59 tot 20:03 dan kan je naar de TV rennen om het klokluiden te bekijken en/of je bij het gezin voegen.
EN men ziet het ook daadwerkelijk wat we hebben staan (ervan uit gaande dat ze netjes van 20.00-20.02 "even weg zijn" ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Ik ben er ook voorstander van om het forum 2 minuten te sluiten. Niet dat ik om 8 uur achter mijn PC ga zitten, maar toch...

We laten gewoon iemand "er ongeluk" over wat draden struikelen >:) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Hé, ik heb effies een Polletje gemaakt over dit topic:
[topic=481879/1]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op maandag 29 april 2002 20:05 schreef Garfield het volgende:

[..]

Wow ik zou het niet beter kunnen verwoorden, ik ben ook wel voorstander dat GoT 2 min down gaat. Vorig jaar is het ook gebeurt dus waarom dit jaar ook niet.
[..]

Netjes toch :)
We zijn het helemaal met elkaar eens? :? :P Vooral die foutcode van vorig jaar vind ik erg passend, erg passend bij een goed forum als GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Doet GoT trouwens ook iets op 5 mei?

(Ben persoonlijk voor een gesloten GoT op 4 mei, if anybody cares)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er ook voor. Als je niet 2 minuutjes zonder GoT kan, dan zou ik maar heel snel hulp gaan zoeken, want dan mankeert er echt iets aan je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op maandag 29 april 2002 20:07 schreef ACM het volgende:
Eigenlijk moeten we dan 4 minuten down zijn ;)
vanaf 19:59 tot 20:03 dan kan je naar de TV rennen om het klokluiden te bekijken en/of je bij het gezin voegen.
EN men ziet het ook daadwerkelijk wat we hebben staan (ervan uit gaande dat ze netjes van 20.00-20.02 "even weg zijn" ;) )
Dat is vorig jaar ook gebeurd.
Om een postrace voor te zijn (en de afwijking van klokken op te vangen), ging GoT om een minuut voor 8 op zwart, en een minuut of 5 later werd de zaak weer teruggezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Op maandag 29 april 2002 23:49 schreef Kaj. het volgende:

[..]

Dat is vorig jaar ook gebeurd.
Om een postrace voor te zijn (en de afwijking van klokken op te vangen), ging GoT om een minuut voor 8 op zwart, en een minuut of 5 later werd de zaak weer teruggezet.
Opzich ben ik voor stander van het forum eff 5 min down te halen. Opzich, hou je dat altijd postraces :P, wie het eerste post in het nieuwe jaar, wie het eerst een ramp post :(. Enz... Eigenlijk zou je als mod gewoon, direct aanwezig te zijn in de huiskamer om die topic op slot te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 30 april 2002 00:02 schreef Termi het volgende:

Eigenlijk zou je als mod gewoon, direct aanwezig te zijn in de huiskamer om die topic op slot te doen...
Ja, dat de mod dan gewoon zelf een topic daarover opent en de oude op slot gooit :)

Lijkt me idd een heel goed plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 10-09 22:06
Beetje laat, maar ik ben ook voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Een officieel besluit is er dus nog niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Jawel, de site gaat op 4 mei om 19:59 op zwart, en een minuut of vier later weer terug naar normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Niet online
Op dinsdag 30 april 2002 19:38 schreef Kaj. het volgende:
Jawel, de site gaat op 4 mei om 19:59 op zwart, en een minuut of vier later weer terug naar normaal.
Netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 30 april 2002 19:42 schreef Garfield het volgende:

[..]

Netjes :)
Zeer netjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Waar is de vrijheid gebleven om te doen waar je in geloofd?
Ik moet nu 'perse' mijn dag onderbreken, omdat er tweakers zijn die de doden willen herdenken. Dat wil ik zelf kunnen bepalen, en ik moet niet gedwongen worden om niet te mogen posten/lezen op een forum.
Als er nou een aantal mensen willen posten, dan wordt dat gewoon verhinderd. Kan niet imho

(niet dat ik ga posten dan hoor, maar dat terzijde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op dinsdag 30 april 2002 21:23 schreef Nielsz het volgende:
Als er nou een aantal mensen willen posten, dan wordt dat gewoon verhinderd. Kan niet imho
Kan wel iMHo :)

Wij van Gathering of Tweakers.net vinden dat wij (als site / forum) ons respect willen / moeten tonen. Wij doen dat door het forum een minuut of wat off-line te halen op hetzelfde moment als de officiele dodenherdenking wordt gehouden.

Respecteer dan op zijn minst de beslissing van de crew :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Op dinsdag 30 april 2002 21:27 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Kan wel iMHo :)

Wij van Gathering of Tweakers.net vinden dat wij (als site / forum) ons respect willen / moeten tonen. Wij doen dat door het forum een minuut of wat off-line te halen op hetzelfde moment als de officiele dodenherdenking wordt gehouden.

Respecteer dan op zijn minst de beslissing van de crew :)
Hoezo moet je dat vanuit een site tonen? Moet ik strax met mijn buurman samen op de bank gaan zitten herdenken? Herdenken doe je in je 'eentje' en daar staat een forum los van.
En ik respecteer de beslissing, ik ben het er alleen niet mee eens :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
Op dinsdag 30 april 2002 21:23 schreef Nielsz het volgende:
Waar is de vrijheid gebleven om te doen waar je in geloofd?
Ik moet nu 'perse' mijn dag onderbreken, omdat er tweakers zijn die de doden willen herdenken. Dat wil ik zelf kunnen bepalen, en ik moet niet gedwongen worden om niet te mogen posten/lezen op een forum.

(niet dat ik ga posten dan hoor, maar dat terzijde)
Je kunt dit van twee kanten bekijken:

1. Door het sluiten van het forum 'dwing' je mensen mee te doen aan de stilte, terwijl iedereen zelf moet bepalen of hij dat doet of niet.

2. Er zijn mensen die uit zichzelf meedoen, waardoor hun werk stil ligt (zie het eerder geposte bericht over de niet-nader-te noemen fast-food keten). Als de GoT-crew stilte in acht neemt, kunnen zij niet werken en ligt het forum stil. Da's dan dus gewoon jammer-maar-helaas, maar, zoals ook al gezegd, je kunt nog altijd iets anders gaan doen in die paar minuten.

Persoonlijk bekijk ik het vanuit visie 2.

edit:

er klopte iets niet in mijn argumentatie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op dinsdag 30 april 2002 21:28 schreef Nielsz het volgende:

[..]

Hoezo moet je dat vanuit een site tonen?
'T is geen moeten, 't is willen. En volgens mij doen we niks dat verboden is :)
Moet ik strax met mijn buurman samen op de bank gaan zitten herdenken? Herdenken doe je in je 'eentje' en daar staat een forum los van.
Wat jij op dat moment gaat doen is 100% jouw keuze. GoT is overigens niet de enige dienstverlenende die op dat moment geen dienst verleent.
En ik respecteer de beslissing, ik ben het er alleen niet mee eens :Y)
Dat je de beslissing respecteert is netjes; dat je het er niet mee eens bent is jouw goed recht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Ik zie het zo:
Je zit met je huis vol op 4 mei, gezellig aan het bier. Dan om 19:55 doe ik de deuren op slot, tv aan, pak iedereen zijn bier af, zet iedereen op z'n stoel en roept: "En nou wil ik godverdomme de komende 8 minuten niemand meer horen."

Ok, je kan eisen dat iedereen zijn mond houd, omdat ze je anders storen tijdens het herdenken. Maar moet je ook andere dingen doen die jou eigenlijk helemaal niet storen? Zoals het afpakken van bier, mag je dan geen slok nemen tijdens het herdenken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op dinsdag 30 april 2002 21:41 schreef Nielsz het volgende:
Ik zie het zo:
Je zit met je huis vol op 4 mei, gezellig aan het bier. Dan om 19:55 doe ik de deuren op slot, tv aan, pak iedereen zijn bier af, zet iedereen op z'n stoel en roept: "En nou wil ik godverdomme de komende 8 minuten niemand meer horen."
Je vergelijking gaat net niet helemaal op.

Je nodigt gasten uit, en je meld ze van te voren dat ze om 20:00 ff niet mogen praten enzo. 'T is niet zo dat je ze er om 20:00 mee confronteert :)

Het afpakken van bier enzo is (ook imo) niet netjes, maar is een vergelijking die ik niet vind opgaan. 'T enige dat je op het forum kan is praten, dat je achter je keyboardje een slok bier (of whatever) neemt moet je zelf weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Of iemand bij mij thuis een biertje drinkt of ik post op het forum, daar heb jij allebei geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op dinsdag 30 april 2002 21:50 schreef Nielsz het volgende:
Of iemand bij mij thuis een biertje drinkt of ik post op het forum, daar heb jij allebei geen last van.
Inderdaad, en dat jij een minuutje of wat hier niet terecht kan is volgens mij ook niet onoverkomelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Neuh, ik ga herdenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 13:17
volgens mij zijn wij hier allemaal te gast bij Tweakers.
Als Tweakers (ruim begrip) besluit om te sluiten, moet je daar gewoon begrip voor tonen.

Als een cafe de muziek uitzet, dan ga je daar toch ook niet tegenin, met argumenten als, ik bepaal zelf wanneer ik herdenk...

Voor degene die niet het respect op kunnen brengen wat onze (groot)ouders hebben gedaan om onze vrijheid te waarborgen heb ik alleen meelij.

Ik ben gewoon voor sluiting. Je doet er meer mensen "verdriet" mee om niet te sluiten, dan de mensen die 2 minuten niet kunnen posten.

De waard beslist.

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:30

Wokschotel

Op 6 wielen

Op dinsdag 30 april 2002 21:50 schreef Nielsz het volgende:
Nielz: je bent irritant bezig. WTF maakt het jou uit dat je 2 minuten niet kan GOT'ten? Er zijn ergere dingen op de wereld. Bovendien, zoals zovaak wordt gezegd: je bent hier te gast en niemand verplicht je hier te komen. En als de gastheren iets doen waar jij het niet mee eens bent, jammer dan.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Op woensdag 01 mei 2002 12:11 schreef Wokschotel het volgende:

[..]

Nielz: je bent irritant bezig. WTF maakt het jou uit dat je 2 minuten niet kan GOT'ten? Er zijn ergere dingen op de wereld. Bovendien, zoals zovaak wordt gezegd: je bent hier te gast en niemand verplicht je hier te komen. En als de gastheren iets doen waar jij het niet mee eens bent, jammer dan.
:?
Wie zegt er nou dat ik niet ga herdenken? Ik ben trouwens 4 mei helemaal niet in de buurt van een computer daar gaat het helemaal niet over. En ik mag mijn mening ventileren en zeggen dat ik het niet nodig vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 07:58

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Op woensdag 01 mei 2002 12:44 schreef Nielsz het volgende:
...En ik mag mijn mening ventileren en zeggen dat ik het niet nodig vindt.
Tot op zekere hoogte mag dat inderdaad. Misschien dat mensen zich alleen een beetje storen aan de manier waarop je die ventilatie toepast :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Op woensdag 01 mei 2002 12:51 schreef Oscar the Grouch het volgende:

[..]

Tot op zekere hoogte mag dat inderdaad. Misschien dat mensen zich alleen een beetje storen aan de manier waarop je die ventilatie toepast :)
Doel je nou op mijn schrijfwijze of het onderwerp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Op dinsdag 30 april 2002 19:38 schreef Kaj. het volgende:
Ok, heel netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Op woensdag 01 mei 2002 13:07 schreef We Are Borg het volgende:

[..]

Ok, heel netjes :)
idd dan kan dit op slot is dat ook weer geregeld :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op woensdag 01 mei 2002 14:39 schreef [Airwolf] het volgende:

[..]

idd dan kan dit op slot is dat ook weer geregeld :Y)
Da's waar.

Slotje dan maar :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.