Toon posts:

Asus V7700 deluxe drivers XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb windows XP prof. geinstalleerd en de genoemde kaart geeft bij een resolutie van 1024x 768x niet het gewenste resultaat -> kleine letters staan te trillen op het scherm

Ik heb via www.nvidia.com al de drivers gedownload maar deze brengen ook niet de oplossing.

bij een resolutie van 800x bij 600x staat alles wel stil maar dat is niet de oplossing

Wie kan me helpen ;(

Verwijderd

blijkbaar staat je refreshrate bij 1024x768 niet goed!

zet hem eens op 1024x768 en ga dan naar je beeldscherm eigenschappen > instellingen > geavanceerd > beeldscherm

en zet daar je refreshrate goed! op 85hz ofzo

Verwijderd

Topicstarter
staat bij beiden op 75 hz (is max) =TFT-scherm ;(

Verwijderd

Op maandag 29 april 2002 18:22 schreef Pierre35 het volgende:
staat bij beiden op 75 hz (is max) =TFT-scherm ;(
Waarom ;( ?

Net of je dat ziet met een TFT :)

Verwijderd

Topicstarter
Nee, dat zie je niet maar het brengt ook niet de oplossing voor mijn probleem, dus daarom ;(

Verwijderd

heb je wel goede drivers voor het tft scherm? misschien dat dat problemen kan geven :?

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij heb ik de juiste drivers geinstalleerd

Eerst geprobeerd zonder en daarna met drivers maar geeft hetzelfde resultaat

Monitor is trouwens de Phlips 150S

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-08 11:28

IvoB

Prutst er rustig op los

met 70 of 72hz heb je ook al goed beeld, 60 hz zou bij een TFT zelfs al genoeg zijn.

Verwijderd

Topicstarter
klopt maar ik heb nu trillende letters (in iedergeval de kleine letters) bij de hoge resolutie

Verwijderd

Op maandag 29 april 2002 18:36 schreef Pierre35 het volgende:
klopt maar ik heb nu trillende letters (in iedergeval de kleine letters) bij de hoge resolutie
wat voor videokaart heb je? zit daar DVI op? of heb je tft scherm gewoon met een normale d-sub kabel aangesloten?

volgens mij zou het niet uit moeten maken hoor, dvi of d-sub! is dacht ik alleen van belang voor het aantal kleuren dat je max. kan weergeven

raar probleem hoor!

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon D-sub

• Gullie007
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb dezelfde kaart, en had ook problemen in XP. Vooral het 3D werk ging nogal schokkerig en daar had ik voorheen in 98SE geen last van.
Een studiegenoot van me raadde aan om de Detonator drivers te installeren van Nvidia: http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=windows2000.
Directe link

Ik weet niet welke drivers je al had geprobeerd, maar bij mij waren deze de oplossing tot mijn probleem.

System Specs Desktop | System Specs Laptop

Verwijderd

Topicstarter
Dat zijn de drivers die ik geinstalleerd, dus helaas is dat ook niet de oplossing

• Gullie007
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dan heb ik ook niet echt een idee...

Weet je zeker dat het niet aan je monitor kan liggen (dat hij alleen bij bepaalde frequenties gaat trillen?).
Zou wel erg toevallig zijn dat dat tegelijk met je overstap naar XP gaat, maar goed...

System Specs Desktop | System Specs Laptop

Verwijderd

Topicstarter
Is nu opgelost, maar ik begrijp nog steeds niet waar het aan gelegen heeft, maar het resultaat is belangrijk

Ik heb de kaart uitgebouwd en in een andere PC getest, hier waren geen problemen.

Toen opnieuw in mijn eigen PC gebouwd en geïnstalleerd en nu alles OK 8-) *D
Pagina: 1