Toon posts:

Mxstream en geen postcode hebben *SNIK*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is echt ongelooflijk. Ik wil voor onze hockeyclub MXStream nemen, dus dan ga je bellen, wat is uw postcode meneer? Die hebben wij niet; het is een sportpark. 'O, euh.. dan kunnen wij geen bestelling opnemen.'... Maar u heeft toch een telefoonnr van ons, dan kunt u toch zien of het kan in die centrale?.. 'nee, meneer dat weten wij niet.'. 'Wat moet ik dan doen?' U kunt het beste een aanvraag indienen en dan kijken of hij wordt geaccepteerd. 'mevrouw, voor een aanvraag moet je een postcode invoeren, anders wordt hij niet verwerkt.' O, dan weet ik het ook niet.'. Dus wat moet ik nu? 'u moet bellen met de technische dienst (0900 nummer!)'.

Technische dienst... 'ja, meneer blablbalbal, kunt u het voor mij in orde maken?'. Nee, want u heeft een postcode nodig. U moet dan naar de primafoon toe, die kunnen het wel zien.'. Bij de primafoon; 'helaas meneer, wij kunnen niet zien of u op uw nummer mxstream kan krijgen. '...

Ik sta inmiddels op de amsteltoren. :(

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:04
probeer eens BBned?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• G1itch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 01:18
Gewoon je telefoonlijn opgraven, volgen naar de wijkcentrale, een willekeurig ander draadje volgen naar iemands huis, postcode vragen.. :)

Verwijderd

:? Elk adres heeft toch een postcode?

Verwijderd

Op maandag 29 april 2002 18:13 schreef HlpDsK het volgende:
:? Elk adres heeft toch een postcode?
Ja, dat dacht ik ook zo...... Weet je het adres misschien wel?? :D

Tjonge, bij de gemeente weten ze het toch wel? Wat kan er zo moeilijk zijn :? :? :? :? :?

Verwijderd

Hoe heet die club en waar zit ie ???

• michiel100
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-07 07:25
Hoe ontvangen jullie dan post?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 april 2002 18:22 schreef michiel100 het volgende:
Hoe ontvangen jullie dan post?
Via de postbus; de gemeente geeft aan dat het sportpark GEEN postcode-indeling heeft. PTT Post heeft alleen de eerste vier cijfers TER INDICATIE, maar geeft aan dat daar geen postadres zit.

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

LOL, wie minder dan KPN kan vrijwel direct kijken welke postcode er bij een telefoonnummer geregistreerd staat?

Ohhh wat zijn ze dom zeg.
Anders ga even bij de gemeente langs.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• purge
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Voer hier het telefoonnummer eens in: http://zoekopnummer.ath.cx/nummer.php
Misschien wordt je hier iets wijzer.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 april 2002 18:26 schreef purge het volgende:
Voer hier het telefoonnummer eens in: http://zoekopnummer.ath.cx/nummer.php
Misschien wordt je hier iets wijzer.
Helaas.... nada. Alleen de naam van de club.

Verwijderd

Op maandag 29 april 2002 18:25 schreef PipoDeClown het volgende:
LOL, wie minder dan KPN kan vrijwel direct kijken welke postcode er bij een telefoonnummer geregistreerd staat?

Ohhh wat zijn ze dom zeg.
Anders ga even bij de gemeente langs.
Oh jij denkt dat iedere KPNer in de klantgegevens kan en mag snuffelen. niet dus....

De postcode kan in sommige gevallen fictief zijn...

Hoe heet dat ding ook alweer post code. Probeer het eens bij TPG dan ;)

Verwijderd

Op maandag 29 april 2002 18:27 schreef brinkmanjr het volgende:

[..]

Helaas.... nada. Alleen de naam van de club.
Zet de gegevens die je wel weet hier eens neer, behalve telnummer uiteraard!!!!!!!!!!!

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Op maandag 29 april 2002 18:29 schreef CheS het volgende:
[..]
Oh jij denkt dat iedere KPNer in de klantgegevens kan en mag snuffelen. niet dus....
Uiteraard zijn die gegevens vertrouwelijk. Je hoort mij niet iets anders zeggen, maar in principe hebben ze (jij?) aan een telefoonnummer voldoende. Het uiteinde van het draadje moet toch erg op geregistreerd staan. (ach niet iedereen heeft/had een landelijk KANVAS account :Y) en niet iedereen weet dat je in de database met 8 miljoen klanten kunt bladeren).

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Op maandag 29 april 2002 19:14 schreef PipoDeClown het volgende:

[..]

Uiteraard zijn die gegevens vertrouwelijk. Je hoort mij niet iets anders zeggen, maar in principe hebben ze (jij?) aan een telefoonnummer voldoende. Het uiteinde van het draadje moet toch erg op geregistreerd staan. (ach niet iedereen heeft/had een landelijk KANVAS account :Y) en niet iedereen weet dat je in de database met 8 miljoen klanten kunt bladeren).
Uiteraard kan ik er wel achter komen ( landelijk niet zelfstandig ;) ), neemt niet weg dat de postcode in dit geval fictief kan zijn. De poster moet deze gewoon invullen en ff contact opnemen met de helpdesk....

Het zal ook wel een geval apart zijn, mischien een beetje afgelegen ????????
Dus de afstand ook nog eens te groot......

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-08 13:19

BreeeZe

Devt

Door dit soort ongein lijkt het erop alsof de KPN geen extra klanten meer wil hebben, ik dacht dat ze schuld hadden :?

Ze kunnen je bij de primafoon toch niet zo afschepen?
Ik zou het gewoon nog een keer proberen, misschien had je de verkeerde te pakken.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 april 2002 19:56 schreef BreeeZe het volgende:
Door dit soort ongein lijkt het erop alsof de KPN geen extra klanten meer wil hebben, ik dacht dat ze schuld hadden :?

Ze kunnen je bij de primafoon toch niet zo afschepen?
Ik zou het gewoon nog een keer proberen, misschien had je de verkeerde te pakken.
Ben niet afgescheept.. heb meegekeken op de monitor voor het invoeren; en zonder postcode / telefoonnr kon de goede man gewoon niet verder met aanvragen..

Verwijderd

Mxstream en geen postcode 'willen' hebben *SNIK*

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:04
kan je het niet bij BBned proberen?? :)

zij willen WEL klanten. Dus waarschijnlijk kunnen ze je veel beter helpen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-08 18:25

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Vraag eens aan de 2 zij-buren welke postcode zij hebben?

Verwijderd

jezus echt weer kpn geneuzel als je het telefoon nummer weet zijn de wel sites waar je op nummer kunt zoeken.

iig ga naar bbned :)

Verwijderd

Op dinsdag 30 april 2002 22:33 schreef BaseFreak het volgende:
jezus echt weer kpn geneuzel als je het telefoon nummer weet zijn de wel sites waar je op nummer kunt zoeken.

iig ga naar bbned :)
Als je de topic helemaal gelezen had dan had je gezien dat hij dit al heeft geprobeerd......

KPN geneuzel ??? of KPN voor de postcode moet zorgen :Z

Heb hem ook al hulp aangeboden maar schijnbaar ziet hij mijn berichten niet staan!
Pagina: 1