Het is echt ongelooflijk. Ik wil voor onze hockeyclub MXStream nemen, dus dan ga je bellen, wat is uw postcode meneer? Die hebben wij niet; het is een sportpark. 'O, euh.. dan kunnen wij geen bestelling opnemen.'... Maar u heeft toch een telefoonnr van ons, dan kunt u toch zien of het kan in die centrale?.. 'nee, meneer dat weten wij niet.'. 'Wat moet ik dan doen?' U kunt het beste een aanvraag indienen en dan kijken of hij wordt geaccepteerd. 'mevrouw, voor een aanvraag moet je een postcode invoeren, anders wordt hij niet verwerkt.' O, dan weet ik het ook niet.'. Dus wat moet ik nu? 'u moet bellen met de technische dienst (0900 nummer!)'.
Technische dienst... 'ja, meneer blablbalbal, kunt u het voor mij in orde maken?'. Nee, want u heeft een postcode nodig. U moet dan naar de primafoon toe, die kunnen het wel zien.'. Bij de primafoon; 'helaas meneer, wij kunnen niet zien of u op uw nummer mxstream kan krijgen. '...
Ik sta inmiddels op de amsteltoren.
Technische dienst... 'ja, meneer blablbalbal, kunt u het voor mij in orde maken?'. Nee, want u heeft een postcode nodig. U moet dan naar de primafoon toe, die kunnen het wel zien.'. Bij de primafoon; 'helaas meneer, wij kunnen niet zien of u op uw nummer mxstream kan krijgen. '...
Ik sta inmiddels op de amsteltoren.