Toon posts:

Gebrande Audio cd met stoorgeluiden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn gekopieerde audio cedees bevatten storende bijgeluiden zoals korte tikken en pulserende ruisgeluiden die zich enkele minuten achter elkaar herhalen. Ik maak gebruik van een msi kt7 moederbord met 1 gig 256 mb intern en een sony crx 120E brander en een ATAPI 52x 130F cd-rom station. Ik fik met NERO 5.5.0.8 en met clone CD 4 beta 21. (voorgaande versies van beide prog's gaven dezelfde problemen). Bestuuringsys is XP. What to do????

• Ernie_rules
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-08-2025
Kun je wat specifieker zijn, wel fikprogje..welke brander..

...::Under Construction::...

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-04 18:29
Heb je die brander al langer, of heb je hem er net ingezet ?

Verwijderd

Probeer eens eerst in te lezen, en daarna te branden ipv. 1 op 1 branden, helpt dat ook niet dan is het waarschijnlijk je cd-rom speler. Probeer dan eens met de brander in te lezen en dan branden.

Verwijderd

Topicstarter
Neen ik heb de huidige brander vorig jaar feb. bij de aanschaf van m'n huidige systeem meeverhuisd.
Op maandag 29 april 2002 23:52 schreef Daap het volgende:
Heb je die brander al langer, of heb je hem er net ingezet ?

• Zip
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01-07-2023

Zip

Probeer exact audio copy eens.

http://www.exactaudiocopy.de/

de beste ripper en kan ook goed branden.

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-03 09:38

Metzie

Nyaano !

Gewoon branden op een lagere speed. Dan heb je er geen last meer van.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:47
Wat voor CDr-tjes gebruik je? Dat scheelt bij de brander van mijn vriendin nogal. :)

• de-don
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-03 16:32
Ik zou als ik jouw was in ieder geval branden op lagere snelheden, om te kijken of dat werkt.

(vaak wel)

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:51
hmmm, meestal met tikken 2 dingen:

of je lees in met een cdrom speler die slechte audio extractie heeft (gebruik de brander voortaan)

of, je hebt een beschadigde (beveiligde) audio cd , meestal met beschadigde cd's heb je inderdaad 'tikken' die achter elkaar volgen...
Pagina: 1