Toon posts:

gesloten topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[topic=481734]

waarom wordt dit topic gesloten? d2k heeft er een link bijgezet naar een helptopic maar daarin staat niets waar ik me niet aan heb gehouden

en een beetje toelichting bij het sluiten van een topic mag ook wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Het staat er nog in bold.

Dan kan je nu een topic openen. Maar maak het gelijk goed duidelijk wat je wil. Dus geef een duidelijke titel aan je probleem. Bij bijv php begin je met [php] enz. Maak in je verhaal een duidelijke uiteenzetting van wat je al gedaan hebt en wat er fout gaat. Geef hierbij ook duidelijke foutmeldigen. Besteed liever wat meer tijd aan je post dan dat je een post doet met als titel "help" en als inhoud "het werkt niet". Dat soort topics worden gelijk gesloten, dus hou hier rekening mee. HTML, JAVASCRIPT en FLASH moeten in W&G!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 april 2002 17:54 schreef Nielsz het volgende:
Het staat er nog in bold.

Dan kan je nu een topic openen. Maar maak het gelijk goed duidelijk wat je wil. Dus geef een duidelijke titel aan je probleem. Bij bijv php begin je met [php] enz. Maak in je verhaal een duidelijke uiteenzetting van wat je al gedaan hebt en wat er fout gaat. Geef hierbij ook duidelijke foutmeldigen. Besteed liever wat meer tijd aan je post dan dat je een post doet met als titel "help" en als inhoud "het werkt niet". Dat soort topics worden gelijk gesloten, dus hou hier rekening mee. HTML, JAVASCRIPT en FLASH moeten in W&G!
dat is geen reden om een topic te sluiten, dan hoor je hem te verplaatsen

maar als dit de enige 'reden' was dan open ik hem wel opnieuw in W&G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 29 april 2002 17:55 schreef Dani-Filth het volgende:

[..]

maar als dit de enige 'reden' was dan open ik hem wel opnieuw in W&G
Dat kan je toch ook wel van te voren opzoeken als de FAQ leest?

We kunnen wel blijven verplaatsten. Ik weet trouwens niet of dit de reden van sluiten is, zou dus nog ff wachten met het openen van een nieuw topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 29 april 2002 17:55 schreef Dani-Filth het volgende:

En dan kunnen we aan de gang blijven, als iedereen verwacht dat de modjes hem wel even verplaatsen als hij niet goed staat.

Wij pakken het probleem liever bij de wortel beet: als jij een topic fout post, ben je zelf degene die er het meest last van heeft. Dat zorgt er als het goed is voor dat je de volgende keer wel even nadenkt over waar je topic hoort. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 april 2002 18:01 schreef Cheatah het volgende:

[..]

En dan kunnen we aan de gang blijven, als iedereen verwacht dat de modjes hem wel even verplaatsen als hij niet goed staat.

Wij pakken het probleem liever bij de wortel beet: als jij een topic fout post, ben je zelf degene die er het meest last van heeft. Dat zorgt er als het goed is voor dat je de volgende keer wel even nadenkt over waar je topic hoort. :)
als ik een topic nou 4x op rij verkeerd zou zetten kan ik me er wel wat bij voorstellen maar om er nou meteen een slot op te gooien vind ik wel een beetje overdreven

bovendien is het nogal verwarrend dat topics over programmeertalen zoals javascript in een forum over graphics moeten... (maar ok dat stond in de faq)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#05
Goed, zoals gezegd, zet je thread in het juiste forum! De moderators en admins kunnen threads weliswaar verhuizen als het per ongeluk een keer misgaat, maar we zijn niet je moeder die de rotzooi achter je opruimt. Gewoon goed opletten waar je het neerzet. Soms kan het zijn dat je je topic niet meer kan zien. Dat kan gebeuren als het gemoved is naar een van de General Chat fora, waar je nog geen leesrechten hebt (zie verderop). Simpel gezegd heb je dan pech gehad. Het is niet mogelijk om de topicstarter alleen toegang tot zijn/haar topic te geven. Probeer in het juiste forum te posten, het constant moeten verhuizen van topics kost veel tijd. Topics die ECHT verkeerd geplaatst zijn worden sowieso dicht gedaan.

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[topic=481750/1/999]

ik heb het topic dus opnieuw geopend op het goeie forum en nu wordt ie weer dichtgegooid met de melding 'crosspost'

:? :? :? cursusje modereren kan geen kwaad voor sommige mensen geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goed, zoals gezegd, zet je thread in het juiste forum! De moderators en admins kunnen threads weliswaar verhuizen als het per ongeluk een keer misgaat,
lijkt me duidelijk, als het een enkele keer misgaat hoor je het gewoon even te verplaatsen, bovendien is (zoals ik al zei) het nogal verwarrend dat javascript etc in een forum over gfx moet

maargoed i rest my case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Op maandag 29 april 2002 18:12 schreef Dani-Filth het volgende:

[..]

lijkt me duidelijk, als het een enkele keer misgaat hoor je het gewoon even te verplaatsen, bovendien is (zoals ik al zei) het nogal verwarrend dat javascript etc in een forum over gfx moet
zie die quickstart
staat er niet voor nix omdat het ZOVAAK voorkomt
we zijn het moven gewoon zat
maargoed i rest my case
dat is verstandig
ik heb cutter nog wel even op deze thread gewezen over je goedgeplaatste W&G topic
ik denk dat zijn sluitmessage niet helemaal strookt met de inhoud van je post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 29 april 2002 18:12 schreef Dani-Filth het volgende:
Het probleem zit er niet in dat iemand het een keer fout doet :)
Maar dat er meerdere iemanden zijn die het samen bijv 20x fout doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 april 2002 18:13 schreef D2k het volgende:

[..]

zie die quickstart
staat er niet voor nix omdat het ZOVAAK voorkomt
we zijn het moven gewoon zat
[..]
als het zovaak voorkomt ligt het misschien wel aan een foute/onduidelijke policy en kan je beter dat veranderen dan in het wilde weg slotjes te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Op maandag 29 april 2002 18:15 schreef Dani-Filth het volgende:

[..]

als het zovaak voorkomt ligt het misschien wel aan een foute/onduidelijke policy en kan je beter dat veranderen dan in het wilde weg slotjes te zetten
policy is duidelijk
staan EN in de FAQ EN in de quickstart
moet ie ook nog knipperend in beeld??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 april 2002 18:16 schreef D2k het volgende:

[..]

policy is duidelijk
staan EN in de FAQ EN in de quickstart
moet ie ook nog knipperend in beeld??
nee een faq en quickstart etc hoort als een soort toelichting te zijn, het forum zelf moet logisch in elkaar zitten en dat is hier dus niet het geval..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Op maandag 29 april 2002 18:19 schreef Dani-Filth het volgende:

[..]

nee een faq en quickstart etc hoort als een soort toelichting te zijn, het forum zelf moet logisch in elkaar zitten en dat is hier dus niet het geval..
laatste poging
Webdesign & Graphics

Het forum voor webdesign, (D)HTML, Javascript, graphics,
3D-rendering, Flash en alles wat ermee te maken heeft.

Programming & Webscripting
Het programmeer en webscripting forum bij uitstek voor echte applicaties, PHP, MySQL, ASP, etc.
Allemaal hele koele dingen, maar niet altijd even makkelijk.
Als je er zelf niet meer uitkomt: hier zitten de experts.
W&G is clientside P&W is serverside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

en weer open, met excuses voor de verwarring.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 29 april 2002 18:19 schreef Dani-Filth het volgende:

De fout ligt bij jou, ga dan niet anderen de schuld geven.

De regels staan op een logische plaats, en jij hebt ze gewoon niet gelezen. Als je dat zou toegeven, en zou zeggen dat je de volgende keer wél eerst de sticky topics in een forum leest voordat je er post, dan is er niets aan de hand.
Pagina: 1