Toon posts:

waar kan ik het best mijn topic plaatsen??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een vraag over een cd/lp/boek dat ik nergens meer kan vinden kopen of dowloaden.

toch wil ik die graag hebben. ik wil dus op een plaats posten waar veel mensen het zien zodat ik misschien daar nog aan kan komen.

waar kan ik dat topic het beste plaatsen??????

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

als je het boek wilt hebben van een medetweaker (2e hands dus ofzo) dan moet je naar Vraag en Aanbod op Tweakers.net gaan denk ik.
Wil je dat iemand de cd/lp in mp3formaat je toestuurt moet je het gewoon laten, want dat levert je een ban op.
Wil je muziek e.d. bediscussieren dan is daar NTSM voor (min. 60 dagen geregistreerd is daar de eis voor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
is het ook verboden om naar mp3tjes te vragen van een cd die nergens meer kan krijgen.......... die zelfs winkels niet kunnen bestellen???(en dus ook niet hebben??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op maandag 29 april 2002 17:52 schreef Dokus het volgende:
is het ook verboden om naar mp3tjes te vragen van een cd die nergens meer kan krijgen.......... die zelfs winkels niet kunnen bestellen???(en dus ook niet hebben??)
Ja :)

Er blijft copyright op zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op maandag 29 april 2002 17:52 schreef Dokus het volgende:
Ja. Misschien een goed idee om een paar FAQ's te gaan lezen. :)