een poging om communicatie via infrarood te verkrijgen tussen een laptop en de
Ericsson T39 was geen succes. Op de laptop is de infrarood poort (apparaat) geinstalleerd,
in apparaatbeheer wordt aangegeven dat het apparaat goed functioneert.
Nu heb ik de T39 naast de infraroodpoort van de laptop geplaatst, de infrarood poort op
de telefoon aangezet en het programma Phone Settings (van de bijgeleverde CD-ROM) opgestart.
Nu zoekt het programma naar verbonden telefoons, en hier vindt hij dus niets.
Aangezien dit geen succes is, installeer ik de modemdriver op de bijgevelerde CD-ROM.
Dit gaat goed, de COM-poort stel ik op COM1. Bij "Modeminstelligen Ericsson" stel ik bij het tabblad
"Modeminstellingen" de zojuist geinstalleerde modem in.
Wederom vindt de applicatie Phone Settings de telefoon niet (tevens niet nadat ik een virtuele infrarood poort ingesteld
heb).
Heeft iemand ervaring hiermee en weet hoe dit probleem opgelost kan worden?
mvg,
François Hendricks
Ericsson T39 was geen succes. Op de laptop is de infrarood poort (apparaat) geinstalleerd,
in apparaatbeheer wordt aangegeven dat het apparaat goed functioneert.
Nu heb ik de T39 naast de infraroodpoort van de laptop geplaatst, de infrarood poort op
de telefoon aangezet en het programma Phone Settings (van de bijgeleverde CD-ROM) opgestart.
Nu zoekt het programma naar verbonden telefoons, en hier vindt hij dus niets.
Aangezien dit geen succes is, installeer ik de modemdriver op de bijgevelerde CD-ROM.
Dit gaat goed, de COM-poort stel ik op COM1. Bij "Modeminstelligen Ericsson" stel ik bij het tabblad
"Modeminstellingen" de zojuist geinstalleerde modem in.
Wederom vindt de applicatie Phone Settings de telefoon niet (tevens niet nadat ik een virtuele infrarood poort ingesteld
heb).
Heeft iemand ervaring hiermee en weet hoe dit probleem opgelost kan worden?
mvg,
François Hendricks