Ik ben erachter gekomen waarom mijn cpufan zoveel lawaai staat te maken. Er mist een schroefje. Hoe kan ik dit oplossen en waar kan ik eventueel zo'n schroefje krijgen?
pics ofzo?
en schroefjes kun je toch gewoon bij de doehetzelf-zaak halen?
en schroefjes kun je toch gewoon bij de doehetzelf-zaak halen?
Nee ik heb er lang naar gezocht maar kon hem niet vinden.Op maandag 29 april 2002 17:35 schreef Hielkej het volgende:
hopen dat je nog ergens 1 hebt en die er gewoon in draaien
misschien een stomme vraag, maar hoe kan 'ie nou meer lawaai maken omdat er een schroefje _mist_?
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
dat gaat resonerenOp maandag 29 april 2002 17:38 schreef Flat© het volgende:
misschien een stomme vraag, maar hoe kan 'ie nou meer lawaai maken omdat er een schroefje _mist_?
en verder, draai er gewoon een ander schroefje in, hij hoeft niet hetzelfde te zijn hoor
Het is ietsje minder maar het blijft een pokke herrie. Ik zet zo ff een geluidsbestandje op m'n server dan kun je horen of het normaal is.Op maandag 29 april 2002 17:40 schreef internetinfo het volgende:
[..]
dat gaat resoneren
en verder, draai er gewoon een ander schroefje in, hij hoeft niet hetzelfde te zijn hoor
Zat ik ook aan te denken. Ik maak er ff een videobestandje van denk ik.Op maandag 29 april 2002 18:11 schreef Walm het volgende:
Is je Fan nog wel goed? Kan zijn dat ie zelf zo'n pokke herrie produceert
Verwijderd
Die fan's kun je het goedkoopst krijgen bij een goede elektronica site. Bij een computerzaak zijn ze niet meer te krijgen is mijn ervaring.
Een filmpje in divx5 formaat kun je vinden op:
www.openstyledesign.com/private/cpufan.avi
Hij is 2,2 mb en je hebt de divx plugin nodig.
hehe tof filmpje, ik zou btw eens wat naaimachine olie in die fan proberenOp maandag 29 april 2002 18:24 schreef mark4sen87 het volgende:
Een filmpje in divx5 formaat kun je vinden op:
Verwijderd
wat een rotherrie zeg
, niet aan laten staan als je gaat
. misschien is wat olie ofzo niet verkeerd (of een andere fan)
Mocht ik dat nou net niet in mijn bezit hebben.Op maandag 29 april 2002 18:33 schreef m-m het volgende:
[..]
hehe tof filmpje, ik zou btw eens wat naaimachine olie in die fan proberen
Het was m'n internet server. Ik heb vandaag een router gekocht dus hij hoeft niet zo lang meer aan te staan maar ik wil hem nog wel gebruiken. Ach... als het niet echt meer gaat lukken koop ik wel wat nieuws ofzo. Wat me opvalt is dat mijn fan direct op de voeding is aangesloten... hoort dat zo?Op maandag 29 april 2002 18:36 schreef daan123 het volgende:
wat een rotherrie zeg, niet aan laten staan als je gaat
. misschien is wat olie ofzo niet verkeerd (of een andere fan)
Verwijderd
Het niveau daalt met de week..
je had toch zelf kunnen bedenken dat schroefjes te koop zijn bij de doe-het-zelf winkel? en als het niet exact de zelfde zijn.. tja boeiuh!
Verwijderd
Als het niet het resornerende geluid is van de fan is het waarschijnlijk een slecht gelagerde fan.. probeer eens een andere..Op maandag 29 april 2002 19:21 schreef mark4sen87 het volgende:
Kan ik die vervelende cpufan eraf halen en zonder fan de pc gebruiken? Hij gaat steeds meer lawaai maken. Hij is echt aan z'n eind...
Verwijderd
w0w ik zie het al weer...Op maandag 29 april 2002 17:33 schreef mark4sen87 het volgende:
Ik ben erachter gekomen waarom mijn cpufan zoveel lawaai staat te maken. Er mist een schroefje. Hoe kan ik dit oplossen en waar kan ik eventueel zo'n schroefje krijgen?
we hebben hier met een echte tweaker van doen!
boeie man... desnoods rag je er een doodnormale parker in.. als ie maar vast zit..
Een echte tweaker? een echte tweaker gaat door z'n cpu heen een schroefje boren. Nou lekker slim ben je dan.Op maandag 29 april 2002 19:31 schreef _DaWamZ_ het volgende:
[..]
w0w ik zie het al weer...
we hebben hier met een echte tweaker van doen!
boeie man... desnoods rag je er een doodnormale parker in.. als ie maar vast zit..
Is zo'n cpufan nou eigenlijk nodig?
Verwijderd
mnee, je kunt ook aan passieve cooling denken he.Op maandag 29 april 2002 19:33 schreef mark4sen87 het volgende:
Is zo'n cpufan nou eigenlijk nodig?
[edit]
Watvoor PC is het dan? twas toch als een routertje bedoeld?
[edit]
Verwijderd
Ik word haast misselijk van zulk soort vragen...
Kunnen de modjes deze topic AUB verplaatsen naar de n00b and idiot section. En te belachelijk voor woorden dat er ook nog lui op die vraag antwoorden...
Waar kan ik een schroefje kopen?? Flikker op zeg...
ik ben nu uitgeflamed...AMEN
Kunnen de modjes deze topic AUB verplaatsen naar de n00b and idiot section. En te belachelijk voor woorden dat er ook nog lui op die vraag antwoorden...
Verwijderd
P4 pasief koelen? alleen HS (in zijn geval) ??Op maandag 29 april 2002 19:35 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
mnee, je kunt ook aan passieve cooling denken he.
Lijkt me niet he?
Verwijderd
Op maandag 29 april 2002 19:36 schreef NoStra het volgende:
Zware dag gehad zeker...Op maandag 29 april 2002 19:36 schreef NoStra het volgende:
Verwijderd
Gewoon je fan eraf halen en ff naar een elektronica winkel gaan die losse componenten verkoopt die hebben ze zo op het schap liggen.
Jezus, zoek ff een schroefje thuis (er zijn geen speciale CPU fan schroefjes hoor) of gooi der een andere fannetje op.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()