Toon posts:

Vraag over buffer geheugen !!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn brander doet het niet meer omdat hij aangeeft dat er iets fout is met het buffer geheugen, ik dacht dat dat aan de brander lag maar nou kan ik ook geen cd's meer omzetten in mp3 met Xing Audio Catalyst 2.1
omdat die ook een buffer fout aangeeft. Weet iemand waar dit aan kan liggen en of een computer zelf een buffer geheugen heeft en of dat te vervangen is ??? Alvast bedankt...

• B.A. Baracus
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

B.A. Baracus

Fool!

Krijg je de melding "buffer underrun"? Dan betekent het dat het geheugen van je cd-writer niet snel genoeg gevuld kon worden. Die buffer moet nl. van een constante stroom data worden voorzien om de laser te kunnen laten doorbranden. Als je buffer leegraakt, dan stopt de laser even met schrijven, en je kan je cd'tje weggooien.
Waar kan dit aan liggen? Aan je systeem zelf, of dat snel genoeg is om de data aan te kunnen voeren naar de recorder. Let op proggies die op de achtergrond meedraaien enzo. Of als je een audio-cd on-the-fly brandt, moet je andere cd-speler snel genoeg de audio kunnen extracten.
ik hoop dat je hier wat mee kan..

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-08 13:18
soms kan het ook komen door conflicten tussen verschillende brandprogramma's en/of de software van een REwriter (als je die hebt..)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Ja, de combinatie Nero en Adaptec Easy CD doet het altijd errug goed... :P

*NOT*

Aannames zijn fataal.

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:13
AAARRRGGHH!!!
'k zag xing staan!!
tip: NOOIT MEER GEBRUIKEN
'k had het zelf eerst ook, maar achteraf gezien bijzonder fout IVM brakke kwaliteit
gebruik wat anders met VBR