Toon posts:

vreemd probleem, geen idee waar het aan ligt..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
sinds ongeveer een week ofzo start mijn computer wel eens opnieuw op, zonder reden, of hij loopt zonder reden vast en als ik dan opnieuw wil opstarten door te resetten blijft hij hangen (beeldscherm staat op standby en het aan-knopje is rood zegmaar (normaal gaat die van rood gelijk naar groen), het lukt dan ook niet om hem uit te zetten en als ik weer reset doet ie weer hetzelfde, en moet ik de stekker eruit halen en 5 seconden wachten om hem weer aan te kunnen zetten... en geen idee wat het is, misschien de voeding ofzo?
kheb ook geen virus ofzo, daar heb ik ook al naar gechecked..

specs: AMD 800 mhz, 320 mb ram, nvidia riva tnt 2 32 MB videokaart

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
watvoor voeding??
klikt wel naar een voeding probleem. welk OS?

Verwijderd

Topicstarter
hmm geen idee welk merk voeding erin zit, ff checken... en ik heb win98

Verwijderd

Topicstarter
hmm geen idee, waar kan je dat zien in de eigenschappen van de comp ?

ooh en kan er bij een format C:\ 0,9 GB verloren gaan? (even tussendoor ;)) want zoveel ben ik kwijt na 1x formatten en ik vind het wel extreem veel.....

Verwijderd

Duidelijk voeding. Je hebt een AMD 800 en die hebben meestal minimaal een 300w voeding nodig. Anders krijg van die kuuren, heb het zelf ook gehad!!!

Of je moet een Aopen kast hebben die mogen een 250w voeding hebben

Verwijderd

heheh van dat formateren..

dat kost gewoon ruimte.. niemand heeft netto de ruimte beschikbaar die op je HD staat aangegeven..

maar ik kan je verzekeren dat wanneer je em voor de tweede keer formateerd er niet meer ruimte verloren gaat .. Tenzij je een genakte HD hebt met BC en dat soort troep..

en van je PC .. tjah lijkt idd heeel erg veel op een voedings probleem.. heb je toevallig fans aangesloten op je 5 volt lijn van je voeding.. zoja ff weghalen en kijken of ie stabiel loopt.. anders ff een nieuwe voeding kopen..
Pagina: 1