Toon posts:

Welke nieuwe Nokia GSM voor me pappie :) ?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
(Hij is op slot gegooid in GT met de mededeling dat er een speciaal Telefonie topic bestond, dus plaats ik hem maar terug hier :) )

Hello folks,
Me pa verjaart op 1 mei en samen met m'n mama hadden we hem graag een nieuwe GSM gekocht. De zijne -Nokia 6150- heefd al heel wat megemaakt in zijn 2.5 dienstjaren, zoveel dat er een elastiekje rond het scherm en een papiertje tussen de batterij moet (misschien hebben sommige mensen in een ander topic al gelezen over deze GSM, ik had eens heel het verhaal gedaan om uit te leggen dat Nokia degelijk is ).

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.be/6150/images/6150_main.jpg

Maardus, de vraag is WELKE?

Het moet een nokia zijn. Maar er is ook nog een ander probleem, zijn carkit. ik d8 aan de 6250, das typisch iets voor hem, mùaar dan moet de carkit vervangen worden, en weet iemand of het mogelijk is enkel het "uiteinde" van de carkit de vervangen? en hoeveel dat kost?

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.be/6250/images/index_main.jpg

Andere mogelijkheid is de 6210, maar ik vind dat die er nogel onstevig uitziet

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.be/6210/images/index_main.jpg

Andere mogelijkheid is de 6310, die heeft ook blauwe tand en GPRS, maar kun je daar tegenwoording al wat mee? En eiçgenlijk vind ik dat goud erop mottig

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.be/6310/pics/6310_index_main.jpg

Wie helpt mij een keuze te maken?

Sorry voor de veels te veels te lange text

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb zelf de 6210, en ben er best tevreden over. Alleen 1 tip als je tot aanschaf van dit toestel overgaat: wees er snel bij. Deze phone gaat inmiddels al weer een tijdje mee en ik hoorde van een oom van me dat Vodafone inmiddels de laatste partij in had gekocht. Mocht je deze willen, snel naar de winkel hollen dus.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 april 2002 17:09 schreef blackd het volgende:
Ik heb zelf de 6210, en ben er best tevreden over. Alleen 1 tip als je tot aanschaf van dit toestel overgaat: wees er snel bij. Deze phone gaat inmiddels al weer een tijdje mee en ik hoorde van een oom van me dat Vodafone inmiddels de laatste partij in had gekocht. Mocht je deze willen, snel naar de winkel hollen dus.
Maar, hoe zit het met de stevigheid?
En met blauwe tand en GPRS, wat er op die vieze gouden zit, kun je daar iets fatsoenlijks mee?

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:43
ik zou voor de 6310i gaan
superlang standby en helemaal up to date
kan ie de komende dienstjaren weer mee vooruit

Tijd van werken, tijd van rusten

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op maandag 29 april 2002 17:12 schreef qmo007 het volgende:

[..]

Maar, hoe zit het met de stevigheid?
En met blauwe tand en GPRS, wat er op die vieze gouden zit, kun je daar iets fatsoenlijks mee?
blauwe tand = bluetooth, laten we 't daar ff bij houden

Dat zit niet standaard op de 6210, maar je kan met een extra accu oid wel bluetooth ondersteuning krijgen. Daarmee kan je draadloos communiceren met o.a. headsets, pc's, PDA's e.d.

enne GPRS is gewoon opvolger van WAP dus daar zou je in principe wel wat mee moeten kunnen ;)

Overigens heb ik ook 't papiertjeswerk tussen mijn accu en telefoon zitten, maar dat heeft de 6110 en 6150 ook.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
En toch, en toch, blijf ik die 6310 MOTTIG vinden, ik kan er niet aan doen :(

Ik ga even zien hoe het zit met het prijsverschil tussen de 6210 en de 6310.

Verwijderd

gewoon een Ericsson kopen, ben je ook van die papiertjes en elastiekjes af :P

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 april 2002 17:27 schreef Missty het volgende:
Hehe, ik heb een T10 gehad, na 1 maand had ik een 3310, en die hebbik nog steeds, wat een bucht Ericcson :P

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Op maandag 29 april 2002 17:27 schreef Missty het volgende:
* Kjev wilde het niet zeggen, maar... :X.

Zelf heb ik een T28 en die is qua design en degelijkheid geweldig en qua menu en opties best nog wel redelijk :).

Als ik uit bovenstaande zou moeten kiezen zou ik niet voor de GPRS-telefoon gaan, veel te duur en nog niet echt nuttig. De 6210 en 6250 blijft over. In dat geval hangt er van af of je de carkit wilt vervangen of niet. De 6210 is iig lang zo slecht nog niet, verneem ik om mij heen uit betrouwbare bronnen ;).

Verwijderd

Ik zou zeggen je pappie moet zelf eens goed gaan zoeken.
Zie ook de faq over welke telefoons iemand moet nemen, laatste tijd zijn er weel veel van dit soort topics langsgekomen.
Dan zul je wel een goede telefoon voor je pappie vinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.