[cm/oc] Koelblokje over

Pagina: 1
Acties:

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-02 20:07
Hallo mensen,

Ik heb hier nog een oude TNT 2 kaart liggen met daarop een koelblokje. Weet iemand waar ik dat koelblokje nog voor kan gebruiken (die kaart gaat toch weg) het is zo zonde om dat weg te doen.

Strava | AP | IP | AW

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Leuk als chipset cooler

Die doen het vast beter dan die van bijv. Asus.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Waarom doe je die kaart weg?
Een extra videokaartje kan altijd handig zijn :)

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Hoi, ik was nog op zoek naar een el cheapo TNT2-kaart :) moet 'ie wel glide aankunnen, maar dat is geloof ik wel het geval.

Ruilen tegen een koelblokje? Ik heb nog wel een CoolerMaster cpu-blokje liggen. Moet je een hoop lollige blokjes uit kunnen zagen om je biertje mee te koelen. Mail me, please! TIA.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Op het geheugen van je nieuwe kaart.....

• Webgnome
ik verkoop hem niet :) Het gaat mij omdat koelblokje wat daarop zit. De videokaart blijft gewoon bestaan (sorry verkeert getikt :p) mar wordt veilig en diep opgeborgen. Een TNT2 werkt volgens mij ook fatsoenlijk zonder coolblok (als je hem ff downgreet )

Strava | AP | IP | AW

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-02 00:03
lmao!! een tnt2 die glide kan? :+, glide is alleen voor voodoo 3dfx kaarten:7

• Webgnome
probleempje:) hoe krijg je dat koelblokje er eigenlijk af :)

Strava | AP | IP | AW

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Op maandag 29 april 2002 16:35 schreef AgoNitE het volgende:
Mooi, weten we dat ook weer :) was mij ook maar gewoon verteld, hoor :'( wij gaan op zoek naar een voodoo 3dfx!

Toch bedankt, webkabouter en agonite! (en de laatste: succes met het herbevestigen van je zitvlak >:))

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Op maandag 29 april 2002 16:38 schreef webkabouter het volgende:
Ffkes in de koelkast leggen....in een gesloten zak uiteraard en dan voorzichtig met een schroevendraaier ofzo erafwippen......(volgens mij zoiets)

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-02 23:11

Chop2000

Vroem

owh ik heb hier nog een voodoo kaart liggen voor je! 15 euro en hij's van jou

niks

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op maandag 29 april 2002 16:38 schreef webkabouter het volgende:
Met flosdraad.
Dan krijg je met weinig moeite zo het element van de GPU. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• _Evert_
  • Laatst online: 22-02 12:06
Op maandag 29 april 2002 16:43 schreef cooolkast het volgende:

[..]

Ffkes in de koelkast leggen....in een gesloten zak uiteraard en dan voorzichtig met een schroevendraaier ofzo losdraaien......(volgens mij zoiets)
Klopt, zo heb ik het ook gedaan, half uurtje in de vriezer en dan even de platte schroevendraaier eronder, en je heatsink wipt er zo af. *D

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Op maandag 29 april 2002 16:45 schreef Chop2000 het volgende:
owh ik heb hier nog een voodoo kaart liggen voor je! 15 euro en hij's van jou
Kijk, een vriendelijke tweaker :) Ik ga wel eerst ff controleren of zo'n ding niet bij een van mijn, uh, lokale vrienden te jatten is (nog niet op gelet wegens mening dat ik TNT2 nodig had), maar anders neem ik uiterlijk morgen ff contact met je op. Thanks, anyway!

Verwijderd

[..]

Klopt, zo heb ik het ook gedaan, half uurtje in de vriezer en dan even de platte schroevendraaier eronder, en je heatsink wipt er zo af. *D
[/quote]

Uhmz bij een TnT2, is het toch alleen even die plastic pinnetjes losmaken, en dan komt die heatsink erbijna af vallen omdat er 4 keer teveel koelpasta onder is gesmeerd?

• Webgnome
I don't see any plastic pinnetjes. Aleen mar een joekel van een koelblok met daaronder iets wat lijktop een gpu

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Op maandag 29 april 2002 16:32 schreef Rat het volgende:
Hoi, ik was nog op zoek naar een el cheapo TNT2-kaart :) moet 'ie wel glide aankunnen, maar dat is geloof ik wel het geval.

Ruilen tegen een koelblokje? Ik heb nog wel een CoolerMaster cpu-blokje liggen. Moet je een hoop lollige blokjes uit kunnen zagen om je biertje mee te koelen. Mail me, please! TIA.
off topic
zit mijn koe in jou icon :9 LOL :D

• Webgnome
het koellbokje is er nu vanaf alleen euhm volgens mij heb i iets te enthousiast met de schroevedraaier gespeelt. Ik zien namelijjk het nvidialogo in spiegelbeeld op de onder kant van dat heatsinkje. Is dat niet normaal de bovekant van de GPU?

Strava | AP | IP | AW

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Komt dat niet door de koelpasta dat het gewoon door de warmte in je koelblok 'gebrand' zit? Had ik ook met diverse P1 en 486'ers

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:15
Op maandag 29 april 2002 16:35 schreef AgoNitE het volgende:
idd maar eh...glidewrapper anyone? ;)
Pagina: 1