Leuk als chipset cooler
Die doen het vast beter dan die van bijv. Asus.
Die doen het vast beter dan die van bijv. Asus.
Hoi, ik was nog op zoek naar een el cheapo TNT2-kaart
moet 'ie wel glide aankunnen, maar dat is geloof ik wel het geval.
Ruilen tegen een koelblokje? Ik heb nog wel een CoolerMaster cpu-blokje liggen. Moet je een hoop lollige blokjes uit kunnen zagen om je biertje mee te koelen. Mail me, please! TIA.
Ruilen tegen een koelblokje? Ik heb nog wel een CoolerMaster cpu-blokje liggen. Moet je een hoop lollige blokjes uit kunnen zagen om je biertje mee te koelen. Mail me, please! TIA.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
lmao!! een tnt2 die glide kan?
, glide is alleen voor voodoo 3dfx kaarten:7
Mooi, weten we dat ook weerOp maandag 29 april 2002 16:35 schreef AgoNitE het volgende:
lmao!! een tnt2 die glide kan?, glide is alleen voor voodoo 3dfx kaarten:7
Toch bedankt, webkabouter en agonite! (en de laatste: succes met het herbevestigen van je zitvlak
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Ffkes in de koelkast leggen....in een gesloten zak uiteraard en dan voorzichtig met een schroevendraaier ofzo erafwippen......(volgens mij zoiets)Op maandag 29 april 2002 16:38 schreef webkabouter het volgende:
probleempje:) hoe krijg je dat koelblokje er eigenlijk af
owh ik heb hier nog een voodoo kaart liggen voor je! 15 euro en hij's van jou
niks
Met flosdraad.Op maandag 29 april 2002 16:38 schreef webkabouter het volgende:
probleempje:) hoe krijg je dat koelblokje er eigenlijk af
Dan krijg je met weinig moeite zo het element van de GPU.
Klopt, zo heb ik het ook gedaan, half uurtje in de vriezer en dan even de platte schroevendraaier eronder, en je heatsink wipt er zo af.Op maandag 29 april 2002 16:43 schreef cooolkast het volgende:
[..]
Ffkes in de koelkast leggen....in een gesloten zak uiteraard en dan voorzichtig met een schroevendraaier ofzo losdraaien......(volgens mij zoiets)
Kijk, een vriendelijke tweakerOp maandag 29 april 2002 16:45 schreef Chop2000 het volgende:
owh ik heb hier nog een voodoo kaart liggen voor je! 15 euro en hij's van jou
Verwijderd
[..]
Klopt, zo heb ik het ook gedaan, half uurtje in de vriezer en dan even de platte schroevendraaier eronder, en je heatsink wipt er zo af.
[/quote]
Uhmz bij een TnT2, is het toch alleen even die plastic pinnetjes losmaken, en dan komt die heatsink erbijna af vallen omdat er 4 keer teveel koelpasta onder is gesmeerd?
Klopt, zo heb ik het ook gedaan, half uurtje in de vriezer en dan even de platte schroevendraaier eronder, en je heatsink wipt er zo af.
[/quote]
Uhmz bij een TnT2, is het toch alleen even die plastic pinnetjes losmaken, en dan komt die heatsink erbijna af vallen omdat er 4 keer teveel koelpasta onder is gesmeerd?
Verwijderd
off topicOp maandag 29 april 2002 16:32 schreef Rat het volgende:
Hoi, ik was nog op zoek naar een el cheapo TNT2-kaartmoet 'ie wel glide aankunnen, maar dat is geloof ik wel het geval.
zit mijn koe in jou icon
Komt dat niet door de koelpasta dat het gewoon door de warmte in je koelblok 'gebrand' zit? Had ik ook met diverse P1 en 486'ers
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
idd maar eh...glidewrapper anyone?Op maandag 29 april 2002 16:35 schreef AgoNitE het volgende:
lmao!! een tnt2 die glide kan?, glide is alleen voor voodoo 3dfx kaarten:7
Pagina: 1