Ik heb zaterdag op de beurs in Eindhoven een nieuwe bigtowerkast met 300 W atx voeding gekocht. Nu denk ik dat de voeding die in die kast zit geen 300 W is maar 250 W. Weet iemand hoe je kunt zien/meten hoeveel wat je voeding is. (Op de voeding staan je vakjes 1 bij 235 1 bij 250 en 1 bij 300. Het hokje bij de 300 W is zwart gemaakt maar dat zegt natuurlijk niets.)
Verwijderd
Die regel gaat ook andersom op.
Als je een 300W voeding koopt, ga je er ook van uit dat het er een is, niet?
Als je een 300W voeding koopt, ga je er ook van uit dat het er een is, niet?
ja, daar ga je wel van uit maar als je bij de hardware monitor precies de zelfde waarde haalt als met een 250 W voeding klopt er volgens mij iets niet.
Kijk dan op je voeding!!!!!!!!! daar staat altijd wel een sticker met de specificaties op
Open schroeven en een foto van op deze draad zetten dan herken ik um misschien
Powered bij meergranenbrood.
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 26 september 2000 15:37 schreef abwouters het volgende:
ja, daar ga je wel van uit maar als je bij de hardware monitor precies de zelfde waarde haalt als met een 250 W voeding klopt er volgens mij iets niet.[/quote]Of je nu een 150W / 235W of 300W voeding hebt, ze leveren allemaal dezelfde spanningen. Je kan zelf niet testen of ie echt 300W kan leveren. Als je een bekend merk koopt zou je misschien via een typenummer er achter kunnen komen bij de fabrikant. Maar misschien hebben ze er ook wel een andere sticker opgeplakt ...
ja, daar ga je wel van uit maar als je bij de hardware monitor precies de zelfde waarde haalt als met een 250 W voeding klopt er volgens mij iets niet.[/quote]Of je nu een 150W / 235W of 300W voeding hebt, ze leveren allemaal dezelfde spanningen. Je kan zelf niet testen of ie echt 300W kan leveren. Als je een bekend merk koopt zou je misschien via een typenummer er achter kunnen komen bij de fabrikant. Maar misschien hebben ze er ook wel een andere sticker opgeplakt ...
is er geen manier om hem door te meten?
hmm een aantal weerstanden eraan hangen met een totaal vermogen van 330W een goede voeding moet dat gewoon kunnen.
Hang er ook een scoop aan om te zien of de geleverde spanning een beetje schoon blijft
Heb je al een foto¿
Hang er ook een scoop aan om te zien of de geleverde spanning een beetje schoon blijft
Heb je al een foto¿
Powered bij meergranenbrood.
ik zit nu op mijn werk. Maar ik heb geen digitale camera of webcam dus kan vandaag geen foto meer posten.
Pagina: 1