• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

VonFoX

Las noches de Diciembre

Topicstarter
Volgens Siemens gaat dat alleen bij een Siemens service centrum, maar zou ik dat ook bij een GSM shop kunnen laten doen?? :?

Yo.

Verwijderd

weet niet wat voor 'standaard' gsm shop je bedoeld?
per zaak verschillend denk ik

is dat trouwens gratis? en heeft het voordelen om te updaten? anders is het zonde van je geld als het niks bijzonders doet

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Topicstarter
Ik bedoel de gewone GSM winkels die je overal hebt. Volgens wat ik gelezen heb fixt de nieuwe firmware (ik heb versie 8, versie 14 of hoger is al beschikbaar) wat kleine dingetjes in je c45.

Zo hoef je dan bv niet meer OK te drukken als je van de toetsblokkering afgaat, en als je een thema (die eend of die kat) gekozen hebt, blijft hij daar ook op staan. Ik hoop dat ze met een nieuwere firmware het ook mogelijk maken om die dieren helemaal te verwijderen! (is nu nog onmogelijk volgens Siemens).

Heb via de site 2x een vraag gesteld, en beide keren binnen 1 uur antwoord. Das pas service :7

Yo.

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Topicstarter
Niemand de firmware van zijn c45 geupdate ? :?

Yo.

Verwijderd

Om maar weer eens een heeeel oude topic naar boven te halen :)

M'n vriendin heeft 't probleem ook bij het wissen van haar smsjes dat dat kreng gewoon vastloopt, en 't enige dat helpt is dan ook echt de batterij eruit rossen.
Maar dat visje in beeld blijft wel in beweging :S
Weet iemand ondertussen of 't mogelijk is bij een lokale gsm boer dat ding te flashen naar een fatsoenlijke firmware?

• Xandrios
  • Laatst online: 01:58
Nee dat is het niet. Tenzij je lokale GSM boer dat illegaal doet....

Siemens wil het namelijk eigenlijk alleen door hun eigen mensen laten doen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.