Toon posts:

Tweede keer registreren Fok!/GoT?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
He lui,

Hoe kan dat nou? Ik heb me eergisteren laten registreren bij FoK! en aangezien mn username mij niet aanstond heb ik het account weer teniet gedaan door een fake-emailadres op te geven. Maar nu kan ik me niet opnieuw laten registreren omdat ie zegt dat er al een account op het opgeven adres van mn provider (=chello) is. Hoe registreer ik me nu opnieuw? :? En die 24-uurs regel gaat ook al niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het email adres waarmee je registreerde wordt volgens mij ook opgeslagen, en die wordt blijkbaar dus ook gecheckt wanneer je je aanmeldt.
Registreren gaat dus alleen met nog een ander email adres, hoewel we liever hebben dat je maar 1 account neemt (geen clones dus).

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat kan nou wel kloppen maar nu kan ik me niet meer registreren bij FoK! en geldt dat ook voor GoT? In vele topics staat dat dat de enige manier is om je account te niet te doen. Pas daarna kan je je opnieuw laten registreren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Eenmaal een email adres kunnen gebruiken geldt zowel op GoT als Fok.
Maar als je het gefixed wilt hebben voor Fok dan moet je toch ff op Fok wezen :)

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
FoK en GoT hebben losstaande user databases, dus wanneer je bij GoT geregistreerd bent, ben je nog niet bij Fok geregistreerd.

Volgens mij heeft GoT ook een dergelijk systeem dat het mail adres waarmee je geregistreerd bent los wordt opgeslagen, en daarnaast het mail adres wat je in je profiel hebt staan.

Maar kan je dan niet beter je oude account bij Fok in gebruik nemen, of weet je 't wachtwoord niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 april 2002 15:57 schreef blackd het volgende:
Het email adres waarmee je registreerde wordt volgens mij ook opgeslagen, en die wordt blijkbaar dus ook gecheckt wanneer je je aanmeldt.
Registreren gaat dus alleen met nog een ander email adres, hoewel we liever hebben dat je maar 1 account neemt (geen clones dus).
Dus ik heb nu nog een ander emailadres nodig behalve hotmail om me te laten registreren?... Dus telkens als je niet tevreden bent over je gebruikersnaam moet je een ander emailadres invullen als je je daarna opnieuw registreerd? Of zie ik dat verkeerd? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 april 2002 16:04 schreef blackd het volgende:
FoK en GoT hebben losstaande user databases, dus wanneer je bij GoT geregistreerd bent, ben je nog niet bij Fok geregistreerd.

Volgens mij heeft GoT ook een dergelijk systeem dat het mail adres waarmee je geregistreerd bent los wordt opgeslagen, en daarnaast het mail adres wat je in je profiel hebt staan.

Maar kan je dan niet beter je oude account bij Fok in gebruik nemen, of weet je 't wachtwoord niet meer?
Nee, mn oude usernaam kan ik niet meer gebruiken (herkent FoK! niet meer nadat ik een fake-adres had opgegeven) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op maandag 29 april 2002 16:05 schreef EnTrancer het volgende:

[..]

Dus ik heb nu nog een ander emailadres nodig behalve hotmail om me te laten registreren?... Dus telkens als je niet tevreden bent over je gebruikersnaam moet je een ander emailadres invullen als je je daarna opnieuw registreerd? Of zie ik dat verkeerd? :?
Ten eerste moet je gewoon tijdens registratie een goede gebruikersnaam kiezen. Ten tweede: het is niet de bedoeling dat je een cloontje gaat aanmaken omdat je gebruikersnaam je niet bevalt. Ten derde: op GoT heb je de mogelijkheid om 1x je gebruikersnaam te wijzigen. Zie ook:
FAQ

Ik weet niet hoe dat op Fok is.
Op maandag 29 april 2002 16:03 schreef justmental het volgende:
Eenmaal een email adres kunnen gebruiken geldt zowel op GoT als Fok.
Maar als je het gefixed wilt hebben voor Fok dan moet je toch ff op Fok wezen :)
Idd, kaart het eens aan bij een admin van Fok (ICQ/Mail)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Op maandag 29 april 2002 16:05 schreef EnTrancer het volgende:
Op zich zie je dat verkeerd. Hoe het bij Fok! zit weet ik niet, dat zou je daar moeten vragen, maar bij GoT mag je je helemaal niet opnieuw registeren, ook niet met een ander email-adres. Je kunt alleen 1-malig je nickname laten wijzigen. ;)

[edit:]ben ik een keer behulpzaam, ben ik te laat...
Pagina: 1