beste manier om een printer schoon te maken

Pagina: 1
Acties:

• Petergr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04-2021

Petergr

beroeps prutser

Topicstarter
Ik moet op me werk alle printers schoonmaken (een stuk of 12), watvoor spullen zijn hiervoor het beste, en hoe kan ik het beste te werk gaan?

P.S. het zijn allemaal lazer printers.

www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.

Verwijderd

compressor: om het stof eruit te blazen
doekjes: voor buitenkant, knopjes en display (misschien ook binnenkant)

misschien iets van wattenstaafjes voor moeilijke plekken?

Verwijderd

Voor de buitenkant is evt. ook een speciale zgn. Foam-spray bij de vakhandel te krijgen.

Hiermee spuit je een soort witte schuimlaag op de printer, dit een minuutje laten inwerken, dan zie je de viezigheid er al af gaan, even uitwrijven met een doekje en je printer ziet er weer als nieuw uit.

Dit gebruiken ze ook veel voor audio/video app. in winkels.

• Petergr

Petergr

beroeps prutser

Topicstarter
bestaan er mischien ook schoonmaak kits voor printers? want dat is best handig als ze zouden bestaan.

• Insanergy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-11-2025
ja die bestaan!
info bij de fabrikant?

But I thought YOU did the backups...

Verwijderd

Op maandag 29 april 2002 18:42 schreef Petergr het volgende:
bestaan er mischien ook schoonmaak kits voor printers? want dat is best handig als ze zouden bestaan.
Offtopic:

Bij jouw specs he, staat bij functie jou eigen functie :o (Het lijkt me dat je pc geen alarm installateur is :P ) Daar hoort zeg maar de functie van je PC te staan ;)

• Petergr

Petergr

beroeps prutser

Topicstarter
Op maandag 29 april 2002 18:48 schreef Tweak-Metallica het volgende:

[..]

Offtopic:

Bij jouw specs he, staat bij functie jou eigen functie :o (Het lijkt me dat je pc geen alarm installateur is :P ) Daar hoort zeg maar de functie van je PC te staan ;)
ik help systeembeheer 2 dagen in de maand omdat ze afentoe iemand nodig hebben die het wel leuk vind on de klijne rot klussen te doen, en die doe ik dan. :)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op maandag 29 april 2002 18:45 schreef Insanergy het volgende:
ja die bestaan!
info bij de fabrikant?
Idd. bestaan die, ComptechWorld verkoopt het volgende: "Fellowes Laserprinter cleaning Laser Printer Cleaning Sheet", deze kosten 3,70 euro, niet zo veel dus :). Alleen dit is allen een sheet, dus je moet bijvoorbeeld de doekjes enzo apart kopen.

Ik zou trouwens iig. een stofdoekje en wat gewone doekjes d'r bij hebben.

Verwijderd

Als je het volgende hebt dan ben je voor zover ik weet klaar, wij doen dit bedrijfsmatig ook wel eens nl. Foam clean voor de buitenkant. busje lucht of compressor voor de binnenkant en doekjes/wattenstaafjes met een flesje alcohol voor de rest, dus rubber rollen en zo.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 12:26

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

je kunt bij HP een GRATIS reinigingset met speciale vellen met een soort borsteltjes er op en een CD-ROM bestellen. Dan moet je wel een HP deskjet printer hebben natuurlijk.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

een fohn is ook goed om stof endergelijke makkelijk weg te krijgen...
Pagina: 1