Toon posts:

Welke SCSI kaart? NCR of Adaptec

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een scsi kaartje nodig voor een brandertje. Ik wil gewoon een simpel scsi kaartje hebben. NCR= 100 piek, Adaptec 120 piek. Welke is beter?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb zelf de NCR met een HD, cdrom en writer, is goed genoeg voor mij hier. Let op of er bij die Adaptec wel kabels bij zitten (alhoewel losse kabel niet zo heel duur is is het toch handig als ie erbij zit).

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-08 14:11

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik denk dat je niet zozeer van "beter" kunt spreken, maar wel van "zekerheden".

Adaptecs worden zowat door ieder OS goed gesupport, en hebben algemeen ook een relatief goede Driver-support, en er is veel troubleshooting over te vinden.

Als het maar twee tientjes scheelt, zou ik voor de Adaptec gaan.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Ik heb 115 betaald voor zo'n Adaptec incl. kabel , EZ-CD en doos bij de Mycom .

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

die kaarten schelen elkaar bijna niks. ik denk zelfs dat die ncr iets beter gesupport wordt omdat die al veel langer op de markt is dan de adaptec 2904 (als je die tenminste bedoelt). de 2904 is nou eenmaal niet zo'n oude bekende als de adaptec 2940.
overigens heb ik zelf al 3 jaar zo'n goedkope ncr kaart (de asus sc200) en die heeft altijd perfect gewerkt.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Het is weer zover. Ik heb een Adaptec kaartje, maar kan je de support missen, spaar dan de tientjes uit en neem een NCR, werkt ook probleemloos. Een beetje van ga je voor de Mercedes of de ook goede Omega?
Pagina: 1