Toon posts:

Nieuwe starter Xplanet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb al weer een tijdje Xplanet draaiien op m'n WinXP machine, en gebruik hierbij de 'XPlanet starter by Markus Koerner' maar ben niet echt tevreden over de GUI van deze starter :(

Nu ben ik bezig met een eigen GUI, waarmee je makkelijker de verschillende opties kunt instellen (alle opties laten zien, en de gebruiker kan die aan of uit zetten). :)

Zijn er tweakers die dit wel eens willen zien, of ben ik alleen voor mezelf bezig ;)

En tips voor de GUI zijn natuurlijk welkom!!!

Xplanet met starter van Markus K. kun je downloaden van http://xplanet.sourceforge.net/

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik nog steeds geen reply heb gehad, zal er wel geen interesse zijn :'(

Dus moet ik'em maar allen voor mezelf maken, maar ja, maakt ook niet uit.

Hoef ik geen rekening met anderen te houden :7

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:28
wat is Xplanet? :?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Mateyo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op maandag 29 april 2002 17:58 schreef Tampie2000 het volgende:
wat is Xplanet? :?
http://xplanet.sourceforge.net/windows/

• kyrill
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-01-2025
Ik zou graag eerder hebben gereageerd EchtWel, maar ik ken XPlanet pas sinds vanochtend, En ja je hebt gelijk de gui is niet echt vriendelijk. Wèl veel vriendelijker dan de dosbox.

Als jij een betere hebt gemaakt, waarin je meer met de vele vele opties kan werken, houd ik me graag aanbevolen.

Vraagje (ook aan anderen:)

Elke keer als Xplanet ververst, blijft er een hinderlijke message board op de desktop achter, zelfs als er niets in staat. Hoe krijg ik die weg? Dat bedoel ik niet, hoe zorg ik ervoor dat bij elke verversing dat ding niet verschijnt als er geen messages zijn? Ik heb alleen in Winxplanet de Ëasy parameter setup aan gevinkt als default.
kyrill

• radial
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08 21:57

radial

Watch out

Ik vind het wel oke die van Markus Koerner is wel goed mee te werken maar niet superhandig;

Laat maar ff weten als ie klaar is gaan we hem ff testen

20xSF170s - ozo

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-08 18:33

Hakker

a.k.a The Dude

Om even een oude draad op te pakken inplaats van gelijk een nieuwe te openen. Ik zit hier nu ook sinds 2 dagen Xplanet te draaien, maar ik krijg het maar niet lekker werkend op mijn winxp. Hij doet het wel maar de extra's die op de xplanet pagina staan willen nog niet echt werken. Tis echt jammer dat ze geen duidelijk interface hebben gemaakt hiervoor.

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-08 18:33

Hakker

a.k.a The Dude

Misschien een idee als iemand het goed werkend heeft om het in een zip te zetten met een duidelijke instructiemethode om bv een Hans Ecke zip en een Michael Dear zip te maken, want ik krijg het namelijk gewoon niet werkend terwijl het hele idee superstrak is

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:42

Jox444

Honestly....

KICK (na precies een jaar) :P

Die starter van markus werkt niet meer met xplanet 1.0+

Weet er iemand een nieuwe starter ??

Ik ehb een hele tijd de 'oude xplanet' gedraait met winXPlanetBG van Markus Koerner, die werkte echtwel flex.....

Maar voor die nieuwe xplanet heb ik geen 'fatoenlijke' starter kunnen vinden.....

Ja ben weer met ene oude versalciving begonnen :P

(of is er helemaal niemand meer die xplanet draait ?)

[ Voor 41% gewijzigd door Jox444 op 21-04-2004 20:46 ]

Het is FRIET!

Verwijderd

Topicstarter
Hahaha, das lang geleden....

Sorry, maar ben toen wel begonnen met een nieuwe starter, maar om een of andere reden (weet ik echt niet meer) ben ik hiermee opgehouden.

Heb nog gezocht naar de code, maar die is inmiddels ook verloren gegaan :'(
Of staat op een cd gebrand die ik niet meer kan vinden na de verhuizing :|
Pagina: 1