fifa2001

Pagina: 1
Acties:

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-02 22:43

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
hallo,

Ik ben altijd grote fifa fan geweest, maar ik snap niet dat nog zoveel fans zich verheugen op de nieuwe fifa.
Is echt alleen maar uit buiterij, wat is er nu anders? betere graphics? deze keer geen flipperkast effecten meer en breder veld (eerst zien dan geloven) en dit zijn weer alle verbetringen die interessant zijn, of mis ik nog wat?

Ik snap dus echt niet, waarom ze geen internetplay erin duwen, net zoals dat bij UT werkt, servertje uitkiezen en spelen maar. Is dat nu zo'n probleem? Dat zou pas een reden zijn waarom een fifa-game echt waanzinnig goed zou gaan 'verkopen' :) maar ja wordt weer een jaar wachten of ze dit in fifa 2002 implementeren :(

iemand een andere mening?

• Thetallguy
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
er moeten grensrechters in :)

Verwijderd

Er zijn nu wel eindelijk dugouts en stewards en ballenjongens..Dat de shirtje nu allemaal kloppen is niets bijzonders op de PC versie,want shirtjes kon je ook al downloaden op www.FIFA2000.net .
Wel zijn er nu eindelijk meer shirtjes..

Ik heb vanaf FIFA97 alle FIFA spellen gekocht(ook WC98 en EURO2000) en ik moet zeggen dat ik alleen RTWC98 een TOP spel vond,FIFA99 was ook wel leuk,maar die anderen waren geen reet aan..
Ik denk persoonlijk dat FIFA2001 't spel word waar ik sinds RTWC98 op heb zitten wachten...........Maar ja,dat dacht ik ook bij FIFA2000.
We zullen zien.......

Verwijderd

Instelbare toetseninstellingen zouden ook geen overbodige luxe zijn... :)

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:31
kan geen minuut langer meer wachten! IK WIL HEM NUUUUU!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-02 22:43

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
waarom wil je hem dan zo graag hebben???

wat is dan zoveel beter dan de vorige?

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:31
de graphics zien er weer veel beter uit, eindelijk grensrechters en je raakt gewoon uitgekeken op 2000, en dan vermaak je je weer een jaar met 2001.
Ik heb filmpjes gezien en die gezichtsuitdrukkingen zijn echt goed.
Maar ik ken ook het gevoel bij iedere fifa van "ze hebben er weer niet al het mogelijke ingestopt". Zo vindt ik het ook jammer dat de highlights uit 97 verdwenen zijn. Vooral met zijn tweeen is het gaaf om een snoeiharde tackle of een mooi doelpunt nog eens te zien.

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-02 16:08

Theeboon

theebonen bestaan!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Instelbare toetseninstellingen zouden ook geen overbodige luxe zijn... [/quote]DAAR zeg je me wat joh!
Die gasten moeten wel gek zijn om de speler met voorgeprogrammeerde toetsen te laten spelen!

Ik heb 't nu wel even gezien met die FIFA-reeks en al die andere crap-voetbalspellen.
Ik zie over 5 jaar wel weer wat ze er nu weer van gebrouwen hebben...

"I sit in my room and imagine the future."

Pagina: 1