[javascript] textarea werkt niet icm js ?

Pagina: 1
Acties:

• zeni
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-08 15:01
http://tt.gamepoint.net/omega1.1/omega.php
http://tt.gamepoint.net/omega1.1/omega1.php

het enige verschil tussen de beide pages is dat ik in omega1.php de regel met <textarea></textarea> heb weggehaald, want blijkbaar zorgt dit ervoor dat IE crasht (zowel bij mij, IE 5, als bij iemand met IE6).

wanneer je de source van beide pages bekijkt zul je zien dat ik in omega1.php deze regel heb weggehaald:
<textarea class=wit name=comment rows=5 cols=59 style="background-color: #364548; border: 1px solid white;"></textarea>

dit leidt ertoe dat IE niet meer crasht, maar ik zou <textarea> wel graag willen gebruiken.
het lijkt me stug dat dat java-scrollscipt niet gebruikt kan worden icm een formulier waarin <textarea> wordt gebruikt. iemand een oplossing voor dit probleem ? tia

• André
  • Laatst online: 09-09 14:17

André

Analytics dude

Hier doet ie ut prima (NT4 IE6). Hij crasht niet en het ziet er goed uit.

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Mja, hier crasht ie dus ook op omeha.php.... IE6 onder XP.
code:
1
<textarea cols="59" rows="5" name="comment" class="wit" style="background-color: #364548; border: 1px solid white;"></textarea>

probeer eens met haakjes, haal class en/of comment en style weg, of probeer die style in een class te zetten met de class=wit codes.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Er zitten ook meer fouten in de DHTML waarvan ik eerder de oorzaak zie van het crashen.. Die scrollbalk loopt oneindig door en schokt als een gek als ik switch van beneden naar boven en vice versa.

• zeni
  • Laatst online: 16-08 15:01
ok dhtml nog ff nagekeken, geen clip:rect idd. doet het nu goed ?

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Crashed nog steeds

• Annie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-11-2021

Annie

amateur megalomaan

werkt perfect hiero (IE 6.0.2600.0000.xp...enz)

Today's subliminal thought is:

Pagina: 1