"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
windows2000
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Refreshrate, of minder goede monitor, slechte vga kabel. Of de vgakaart is slecht.
Do as I say, don't do as I do.
Schaduwen naar rechts zijn bija altijd een gevolg van een te lage bandbreedte ergens in het videotraject. In lekentaal: een slechte videokaart, kabel of monitor, al dan niet in combinatie met een te hoge resolutie/refreshrate.
Het scherm is 100% zeker in orde, de kabel ook
Dat is getest met andere pc (zelfde resolutie en refreshrate)
Ik heb ook reeds geprobeerd om met de resolutie en refreshrate te spelen, maar maakt geen verschil uit.
Scahduw is misschien een slechte verwoording, is niet echt de normale (zwarte) schaduw
Het is eerder dat de randen van iconen, knoppen, muisaanwijzer, vensters... nog 4 keer herhaald worden aan hun rechterkant
Dat is getest met andere pc (zelfde resolutie en refreshrate)
Ik heb ook reeds geprobeerd om met de resolutie en refreshrate te spelen, maar maakt geen verschil uit.
Scahduw is misschien een slechte verwoording, is niet echt de normale (zwarte) schaduw
Het is eerder dat de randen van iconen, knoppen, muisaanwijzer, vensters... nog 4 keer herhaald worden aan hun rechterkant
Dit heeft te maken met de instellingen van de visuele effecten. Ik weet niet hoe het in Windows 2000 werkt maar in Windows XP kun je dit uitschakelen in configuratiescherm -> systeem -> geavanceerd -> prestaties instellingen, visueale effecten op beste prestaties te zetten. Dan zijn de schaduwen verdwenen.
Probeer eens de vid kaart in andere pc te steken en zie oftie het daar ook heeft.
Pagina: 1