Dus als je een topic hebt waar een ideetje van tweakers met behulp van feiten de grond in wordt getrapt, dan krijg je een slotje, jullie zijn gewoon allemaal een stel zielepoten.
Move> HK!
VOlgens mij heb je op New topic gedrukt ipv post reply
VOlgens mij heb je op New topic gedrukt ipv post reply
lijkt me sterk, want omdat er een slotje op zit, kan ik niet meer replyen, zo blijkt alweer, als ze ongelijk krijgen worden ze kwaad
volgens mij ook, maar hier staat hij iig fout
(ook dat is een feit, en dat van jou een idee
krijgt dit ook een slotje
)
welk topic bedoel je?Op maandag 29 april 2002 14:19 schreef kingnelis het volgende:
lijkt me sterk, want omdat er een slotje op zit, kan ik niet meer replyen, zo blijkt alweer, als ze ongelijk krijgen worden ze kwaad
Bedankt voor t compliment
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
Verwijderd
nee je moest in het algemene topic reageren, niet hier, dat is het punt, niet of je gelijk had of niet
Vast wel.
Forget your fears...
...and want to know more...
Verwijderd
[quote]Op maandag 29 april 2002 14:21 schreef kingnelis het volgende:
het topic is deze [topic=481486/1]
moest je reageren
moest je reageren
Dat vind ik dus niet, daar verdwijnt het in een groot topic, waar niemand bij het eind komt. Ik vind een nieuw topic beter.
Het heeft ook helemaal niets te maken met het online zijn van TweakDSL, alleen dat Cistron een beter totaalpakket heeft.
Het heeft ook helemaal niets te maken met het online zijn van TweakDSL, alleen dat Cistron een beter totaalpakket heeft.
lijkt me duidelijk, vooral de sluitmessage.Op maandag 29 april 2002 14:21 schreef kingnelis het volgende:
kijk voortaan ff verder dan je spatiebalk lang is.
ik ben het met kingnelis eens, als je het in "tweakdsl is online" post dan verdwijnt het inderdaad gewoon op de grote hoop.
Verwijderd
dan moet je ff het betreffende modje aanspreken in "schop een modje" en niet hier een topic openen over hie zielig tweakers wel niet zijnOp maandag 29 april 2002 14:23 schreef kingnelis het volgende:
Dat vind ik dus niet, daar verdwijnt het in een groot topic, waar niemand bij het eind komt. Ik vind een nieuw topic beter.
Speciaal voor de mensen die het zo graag in tweakDSL is online willen zien zal ik het daar ook maar eens posten.
Verwijderd
[quote]
Op maandag 29 april 2002 14:22 schreef Kertje het volgende:
Idd, in Lieve Adjes loopt daar al een topic over. Mja en je had meer een mededeling. Jij noemt in dat topic een aantal punten waarom Cistron beter is, en dat kan je ook in LA melden.Op maandag 29 april 2002 14:21 schreef kingnelis het volgende:
moest je reageren
ik wil gewoon niet achteraan in een topic van 7 pagina's staan, dan is de kans gewoon groot dat ze je niet lezen, terwijl het belangrijke info is. (vind ik dan)
Mooi en dan gaan we daar lekker verder pratenOp maandag 29 april 2002 14:25 schreef kingnelis het volgende:
Speciaal voor de mensen die het zo graag in tweakDSL is online willen zien zal ik het daar ook maar eens posten.
ff wachten op de modjes:
[topic=481513]
[topic=481512]
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Verwijderd
jij bent er ook zo een die altijd voorkruipt bij de kassa?Op maandag 29 april 2002 14:27 schreef kingnelis het volgende:
ik wil gewoon niet achteraan in een topic van 7 pagina's staan, dan is de kans gewoon groot dat ze je niet lezen, terwijl het belangrijke info is. (vind ik dan)
*LOL*
Verwijderd
Nee dat is niet waar, in LA zitten de mensen die echt veel van TweakDSL afweten, en die jou ook heel graag helpen met de punten die je eerder noemde.Op maandag 29 april 2002 14:27 schreef kingnelis het volgende:
ik kruip nooit voor, maar als ik iets nuttigs vertel dan wil ik wel dat de mensen er iets aan hebben. En achteraan in een topic van 7 pagina's lukt dat gewoon niet.
Verwijderd
Sorry, maar dat alles verspreid word over 100 topics vind jij handiger? Want als jij dit apart opent moet een ander dat ook kunnen lijkt je ook niet?Op maandag 29 april 2002 14:27 schreef kingnelis het volgende:
En dat topic is nou net zo groot omdat er veel mensen komen. Dus het argument dat niemand dat leest is onzin.
[quote]
heb jij HTML rechten </ot>
<ot>Op maandag 29 april 2002 14:21 schreef kingnelis het volgende:
moest je reageren
heb jij HTML rechten </ot>
Hij is moderator, dus ja, hij heeft HTML rechten.Op maandag 29 april 2002 14:34 schreef jadjong het volgende:
<ot>heb jij HTML rechten </ot>
Aan de topicstarter:
Als je daadwerkelijk iets constructiefs te melden hebt kun je dat in het TweakDSL topic in [forum=15] doen, maar topics als deze worden niet gewaardeerd. Voor je geflame ontvang je van mij een officiële waarschuwing.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()