Ik wil graag een cd bootable maken, ik heb nero 5.5! ik wil dus een cd met alle drivers etc.. bootable krijgen
Verwijderd
kun je volgens mij gewoon opgeven als je aangeef wat voor type cd je wil branden, en dan moet je kiezen voor iets van bootable cd
ik kan voor optie bootable kiezen, maar dan vraagt ie om een image, die ik dus niet heb.
Een CDRom bevat een bootimage van meestal maar 1.44MB... Hou daar dus rekening mee! (Laad CDRom drivers en verwijs voor de rest van de drivers naar de CDR drive. Eventueel Install=MSCDEX.EXE gebruiken in de config.sys als je daar grote drivers moet laden, dan is de CDR vanaf daar als drive beschikbaar)
Forget your fears...
...and want to know more...
waar haal ik zo'n cdimage vandaan??
ik zie bij de cd van winxppro wel 6 cdimages staan van ieders 1,44mb groot. kan ik een van deze gebruiken? ik wil gewoon dat boot naar dos-mode
ik zie bij de cd van winxppro wel 6 cdimages staan van ieders 1,44mb groot. kan ik een van deze gebruiken? ik wil gewoon dat boot naar dos-mode
Verwijderd
Hier staat alles wat je moet weten over het maken van een bootable cd.
(misschien iets voor de FAQ?)
Mjah, maar dan wel de faq voor software algemeenOp maandag 29 april 2002 22:01 schreef abreemjathuis het volgende:
Dit soort dingen zijn al redelijk vaak aan bod gekomen, en zijn makkelijk via de search te vinden..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()