TweakDSL krijgt mes in de rug

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

• kingnelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-07 08:56
Ik vind dat de upload van mijn @sloom veel te laag is dus ben ik mij gaan verdiepen in ADSL, nu zat ik te twijfelen tussen Cistron MAXX and TweakDSL.

Na het vergelijken kwam ik er achter dat het dataverkeer bij cistron maar 50GB is 1-0 voor TweakDSL. Nu kijk ik vanmorgen nog eens bij cistron (want die hebbuh toch 50MB webspace) en wat zie ik, 100GB dataverkeer. 1-1, ff wat verder gelezen en de aansluitkosten van Cistron zijn toch wel wat minder dan tweakDSL 1-2 voor Cistron. Plus dat de service, en standaard opties van Cistron beter zijn. dus dat word 1-3 voor Cistron, ik weet wel wat ik neem, dat wordt nu dus echt Cistron.

<Boodschap aan TweakDSL>Leuk geprobeerd, maar niet goed genoeg</boodschap aan TweakDSL>

Verwijderd

dus dat word 1-3 voor Cistron, ik weet wel wat ik neem, dat wordt nu dus echt Cistron.
Okay, TweakDSL is net begonnen. De kans is denk ik wel aanwezig dat bij hun de totale hoeveelheid dataverkeer ook wordt verhoogd.
Boodschap aan TweakDSL>Leuk geprobeerd, maar niet goed genoeg</boodschap aan TweakDSL>
Kee

• *Dutch-Force*
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-06-2024

*Dutch-Force*

Civic CX

In de eerste instantie wilde ik ook voor tweadsl gaan
maar angezien ik de aansluitkosten van tweakdsl ook veel te hoog vind en voor zover nix bekend is over verdere opties van tweakdsl (email homepage enz.)
Ben ik ook van plan om voor cistron te gaan

Dan betaal ik maar 4 uuro meer per maand

ComputerSpecs

• kingnelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-07 08:56
Hey paul, dat je pa stofzuigers verkoopt hoeft toch niet te zeggen dat je er een plaatje op je GoT account van maakt. PS als je een sofzuiger casemod wil maken zou ik me wel eerst ff afvragen hoe je je mobo in zo'n klein rond ding wilt prakken, zeker de hoeken eraf zagen, weeeeeeeeeee.

Verwijderd

Tja dit mag je wmb posten in het LA "tweakdsl is online" topic.

Dit topic is gesloten.