Verwijderd

Topicstarter
Hello folks,

Me pa verjaart op 1 mei en samen met m'n mama hadden we hem graag een nieuwe GSM gekocht. De zijne -Nokia 6150- heefd al heel wat megemaakt in zijn 2.5 dienstjaren, zoveel dat er een elastiekje rond het scherm en een papiertje tussen de batterij moet :) (misschien hebben sommige mensen in een ander topic al gelezen over deze GSM, ik had eens heel het verhaal gedaan om uit te leggen dat Nokia degelijk is :) ).

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.be/6150/images/6150_main.jpg
Maardus, de vraag is WELKE?

Het moet een nokia zijn. Maar er is ook nog een ander probleem, zijn carkit. ik d8 aan de 6250, das typisch iets voor hem, mùaar dan moet de carkit vervangen worden, en weet iemand of het mogelijk is enkel het "uiteinde" van de carkit de vervangen? en hoeveel dat kost?
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.be/6250/images/index_main.jpg
Andere mogelijkheid is de 6210, maar ik vind dat die er nogel onstevig uitziet :?
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.be/6210/images/index_main.jpg
Andere mogelijkheid is de 6310, die heeft ook blauwe tand en GPRS, maar kun je daar tegenwoording al wat mee? En eiçgenlijk vind ik dat goud erop mottig :)
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.be/6310/pics/6310_index_main.jpg

Wie helpt mij een keuze te maken?

Sorry voor de veels te veels te lange text :P

Verwijderd

6210: licht en toch wel duurzaam. Waar zou hij bluetooth voor nodig hebben dan? En dat goud van die 6310 ziet r niet uit.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:59

Sick Nick

Drop the top!

Als je een 6150 zo (relatief) snel sloopt zou ik hem toch echt een 6250 geven met een andere carkit (als dat al nodig is).
Volgens mij is de onderkant namelijk gelijk en zit het antenneaansluitpuntje (dat koperen ding aan de achterkant) op de goede hoogte en past ie dus gewoon in de huidige carkit.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 april 2002 14:00 schreef Sick Nick het volgende:
Als je een 6150 zo (relatief) snel sloopt zou ik hem toch echt een 6250 geven met een andere carkit (als dat al nodig is).
Volgens mij is de onderkant namelijk gelijk en zit het antenneaansluitpuntje (dat koperen ding aan de achterkant) op de goede hoogte en past ie dus gewoon in de huidige carkit.
Nee, de 6250 is carkit : KARK111 en de 6210 is carkit : KARK91, die die me pa heeft :( Alé, tis te zeggen, me pa heeft niet de originele Nokia carkit, maar een van een ander merk, die echte Nokia kon hij niet aansluiten op zijn Bose Sound System :7 in zijnen A6 2.5TDI 180 PK :7

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:53
Als het dan toch perse een Nokia moet zijn (is niet mijn persoonlijke voorkeur, maar) dan zou ik zeggen de 6210

ziet er gelikter uit als de 6250 naar mijn idee...
en die 6310? BAH, lelijke kleurcombi's...

6210 is niet echt robuust,
maar kan zeker wel tegen wat stootjes hoor...
en van de Nokia's is toch de 6000 serie een van de betere qua degelijkheid en betrouwbaarheid van toestellen...

[wil niet zeuren maar doe het toch-modus]
Hoort dit overigens niet thuis in Internet & Telefonie?

Leeg - Sinds 20180907

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 april 2002 14:08 schreef Chillz het volgende:
Als het dan toch perse een Nokia moet zijn (is niet mijn persoonlijke voorkeur, maar) dan zou ik zeggen de 6210

ziet er gelikter uit als de 6250 naar mijn idee...
en die 6310? BAH, lelijke kleurcombi's...

6210 is niet echt robuust,
maar kan zeker wel tegen wat stootjes hoor...
en van de Nokia's is toch de 6000 serie een van de betere qua degelijkheid en betrouwbaarheid van toestellen...
En wat is je pers voorkeur dan? Waarom eigenlijk niet overstappen naar een ander merk, als die beter is...

Verwijderd

Topicstarter
Maardus, met blauwe tand of GPRS kun je tegenwoordig nog nix interessants?

[sint]

ik heb je volgende reactie weggehaald, je mag best wat geduld hebben

[/sint]

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-03 20:49

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Telefonie-topics horen niet in GT.
Hiervoor is geheel apart eigen speciaal forum geopend :P

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.