Toon posts:

Lampjes branden op mijn fikker....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De lampjes op mijn Yamaha8424E blijven branden. Ik krijg hem ook niet open. De IDE kabel is wel goed. Mijn ZIP die er aan hangt doet het wel. En in mijn BIOS wordt hij ook niet gezien. Mijn PC blijft hangen er bij en komt niet verder.

Weet iemand dit of is mijn fikker nou gewoon kapot. Dat is dan al de 2e in een jaar.:(

Verwijderd

Topicstarter
Niemand..??:(

Verwijderd

dat de klep niet open gaat heb ik ook eens gehad verder bleef hij maar ratelen.
Je moet dan de stroom kabel en de flatkabel even los halen van je cdbrander daarna weer terug zetten en als het goed is gaat je lade weer open. (tenminste dat deed hij bij de mijne wel, 2x gebeurt).

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
D'r zit ook nog zo'n gaatje in je brander, als je daar ff een ijzerdraadje in gaat zitten pielen wordt de vergrendeling losgehaald zodat je 'm open kan trekken.

Maar ik denk dat die tip van Oldman in dit geval beter is.

Verwijderd

Topicstarter
Oldman...heb ik gedaan. En niets. Andere voeding. Weer niets. Er zit geen CD.

Maar hij doet gewoon niets. Helemaal niets op die lampjes die gaan branden.

En als hij rot is k*nk*r ik dat ding toch wel zo hard tegen iets aan dat hij het zeker niet meer doet. Is G*D al de tweede fikker.:(

Xaran heeft het k*t met zijn PC....PokkeComputer.:(

Verwijderd

jammer dat ie het niet deed met die kabels eraf ik denk toch dat ie een beetje stuk is maar misschien heeft een ander wel een oplossing.
Veel succes

Verwijderd

Topicstarter
Iemand??

• Unico
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-07-2025
Nieuwe ide kabel?
wanneer is het eigenlijk gebeurt?

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

mischien moet je een emmer ijskoud water ertegenaan gooien
mischien laat ie dan los

even serieus, als ik dit zo lees zijn alle oplossingen al gegeven. weet je zeker dat die lade niet klemt ofzo, normaal gesproken gaat een cdrom al open als je even stroom eropzet en op eject drukt

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Verwijderd

Topicstarter
-Hij gaat niet open als ik stroom op zet.
-De lampjes blijven branden.
-Het ligt niet aan de IDE kabel. Ik heb er 2 geprobeert en mijn ZIP die aan de zelfde kabel hangt doet het wel.
-Er klemt niets. Ik heb hem helemaal open gehad en ik kon niets vinden.
-Het is begonnen....geen id. Opeens branden de twee lampjes. En toen een keer niet. Ik had toen nog een CD gefikt. En bij de volgende reboot branden ze weer. En er was niets verandert.

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

R.I.P. fikkertje

Pak je rust!

Verwijderd

Topicstarter
Dacht ik ook...:(

Dus op zoek naar een nieuwe..

Afbeeldingslocatie: http://www.plextor.be/english/images/products/pxw121032S.jpg

Is ze een schatje of niet??? En pas ook zo goed bij mijn UltraPlex40...:)
Pagina: 1