Ik vind reclame op een website helemaal niet erg. Alleen is het nu zo dat de reclame van tripod soms mijn hele hoofd frame bedekt met reclame. Zie www.vc-havoc.com Weet iemand hoe je dit kunt omzeilen? En ik zou graag mening willen horen over website? Wat zouden jullie anders doen?
Zet het op de webspace die je van je isp gehad hebt. Ik zie trouwens geen reclame op die site van jou.
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
kwoot uit de FAQHoe krijg ik deze banners/popups weg?
Jij hebt blijkbaar gekozen voor een gratis host, in ruil voor die banners. Je moeder heeft het nog zó vaak gezegd: van ruilen komt huilen. Je zult die banners moeten accepteren, of voor een stukje webspace betalen. Gratis bestaat niet bij hosting bedrijven, dus ga er maar vanuit dat je voor iets dat nú gratis is, later moet gaan betalen.
Verwijderd
sloop dit eruit,
<script type="text/javascript">
category = "/noref";
search_query = "";
var time = new Date();
var ord = time.getTime();
document.write('<scr'+'ipt type="text/javascript" src="http://ads.tripod.lycos.nl/ad/dxpert/dxpert.phtml?search_query='+escape(search_query)+'&category='+escape(category)+'&ref='+document.location+'&ord='+ord+'"></scr'+'ipt>');
</script>
Junt, dank voor de quote, idd neem een goede host als ej geen reclame wilt, gratis bestaat niet meer.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()