Toon posts:

Tele2 mobiel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds (heel) kort tele2 mobiel, maar ik begrijp er nog geen hout van. Je zou 3 eurocent per minuut krijgen dat je gebeld wordt. Ik ben er al minstens een half uur op gebeld maar mijn beltegoed wordt alleen maar minder. Bovendien heb ik dat uur gratis bellen ook nog niet teruggevonden bij mijn beltegoed.

Ik kan trouwens ook geen logo's in mijn telefoon krijgen. Raar, ik gebruik dezelfde telefoon (M35i) en zelfde netwerk (o2) als voor Tele2. Wie heeft dit nog meer?

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:31

Sick Nick

Drop the top!

dat je gebeld wordt. Ik ben er al minstens een half uur op gebeld
Of te wel, je moet dus niet zelf bellen om dat geld te krijgen he..... :o

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf misschien 2 minuten ermee gebeld, maar ben er een half uur meegebeld.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:31

Sick Nick

Drop the top!

Dat zei je dus niet ;)

Misschien krijg je het pas na een maand ofzo of krijg je korting op het bellen ipv geld erbij?

• Jan Jaap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:21
Volgens mij kreeg je die 6 eurocent gewoon korting ofzo..

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 12:47

Dreamer

Foutje

Op maandag 29 april 2002 13:44 schreef dJorXZ het volgende:
Ik heb sinds (heel) kort tele2 mobiel, maar ik begrijp er nog geen hout van. Je zou 3 eurocent per minuut krijgen dat je gebeld wordt. Ik ben er al minstens een half uur op gebeld maar mijn beltegoed wordt alleen maar minder. Bovendien heb ik dat uur gratis bellen ook nog niet teruggevonden bij mijn beltegoed.

Ik kan trouwens ook geen logo's in mijn telefoon krijgen. Raar, ik gebruik dezelfde telefoon (M35i) en zelfde netwerk (o2) als voor Tele2. Wie heeft dit nog meer?
Ik dacht dat je alleen maar 3 eurocent kreeg als je ook gebeld wordt door een tele2 mobiel.

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:09
Die beltegoed krijg je erbij, de eerstvolgende keer dat je opwaardeert.... niet direct dus

Verwijderd

wil ik ook want ik wordt best vaak gebeld en als ik dus gebeld wordt verdien ik dus gewoon geld???

en als ik een gratis nummer bel met da ding en tele2 krijg ik dan ook gratis sjit (bel vaak essent en als ik daar geld voor krijg is het minder erg)

• NeverSeen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-07-2024

NeverSeen

Press any key to continue.....

www.tele2mobiel.nl

faq --> alle antwoorden
Pagina: 1