Mijn videokaart ondersteund geen OpenGL (voor Medal of Honer), weet iemand of het mogelijk is om wel ondersteuning te krijgen met deze videokaart?
Verwijderd
als ik zoek met google naar 'viper 770 en opengl' krijg ik links waaruit ik opmaak dat die kaart toch gewoon opengl moet kunnen! misschien iets met de drivers te maken?
werkt opengl bij andere games wel??
werkt opengl bij andere games wel??
NVIDIA RIVA TNT2
Viper 770 Ultra, etc. various boards
Good and stable, but be sure to get updated with the latest driver because with the early version of drivers, sometimes OpenGL rendering would crash.
Workaround for crash: locate the file called NVOGLNT.DLL under system32 directory, move it away from there.
Trade off: : Doing so MIGHT disable OpenGL interactive rendering. Good and Stable.
But the horizontal and vertical rulers disappear during interactive rendering.
Ja, dat idee kreeg ik ook.
OpenGL heb ik nog niet eerder hoeven gebruiken, waarschijnlijk ligt het aan de drivers.
Maar ik kan nergens drivers vinden voor windows XP
OpenGL heb ik nog niet eerder hoeven gebruiken, waarschijnlijk ligt het aan de drivers.
Maar ik kan nergens drivers vinden voor windows XP
Kan je niet de detonator drivers halen?? Heb je dat al geprobeerd? www.nvidia.com Moet toch gewoon werken lijkt me zo.Op maandag 29 april 2002 13:24 schreef Eaglewing het volgende:
Mijn videokaart ondersteund geen OpenGL (voor Medal of Honer), weet iemand of het mogelijk is om wel ondersteuning te krijgen met deze videokaart?
superB
Bedankt! Werkt perfect!Op maandag 29 april 2002 13:41 schreef bl!kje het volgende:
[..]
Kan je niet de detonator drivers halen?? Heb je dat al geprobeerd? www.nvidia.com Moet toch gewoon werken lijkt me zo.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()