Toon posts:

[RH7.2][openGL][n00b] Tuxracer langzaam :(

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Gister heb ik voor het 1st een linuxinstalatie gedaan, installeren ging heel erg makkelijk, nu heb ik alleen het volgende probleem; Als ik Tuxracer start, dan wordt deze softwarematig gerendered, wat dus echt heeel erg lanzaam is. Mn geforce2 pro kaart word wel herkend en ook geinstalleerd, ik kan nl. in hoge resoluties mn desktop draaien in 32 bits kleur. Conclusie, de openGL libraries o.i.d werken niet. Wat kan ik hier aan doen? De laatste nvidia RPM heb ik gedownt, maar helpt niet.

Verwijderd

al gezoekt (gezocht)? :? :P (dus: gebruik de search... zijn meerdere topics over geweest)

bijvoorbeeld: [topic=463842/1/25]

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 23:59
en zet volgende keer je distro er ook even bij :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 april 2002 13:30 schreef LinuxUser het volgende:
sorry :Y) Kheb Redhat 7.2 Workstation

Verwijderd

Op maandag 29 april 2002 13:30 schreef LinuxUser het volgende:
topic: [RH7.2][openGL][n00b] Tuxracer langzaam :(
:?.

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:28

WHiZZi

Museumdirecteurtje

edit: Lezen is ook een kunst *slaat voor z'n kop*

Hier stond nutteloos geblaat

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 april 2002 13:42 schreef WHiZZi het volgende:
En je Videokaart :?
En je CPU :?
Geheugen ?

Allemaal dingen die een grote rol spelen met Tuxkart
check mn sig... :)

ohja, bij het opstarten van linux vliegt heel snel voorbij dat hij mn northbridge niet kent (aangezien het een kt333 bord is en deze chip nog niet uit was ten tijde dat RH 7.2 uit kwam. Zou dit een probleem kunnen zijn?

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem zou dus in principe opgelost zijn als ik de drivers van NVIDIA opnieuw installer?

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:46

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

En je configuratiebestand aanpast zoals in de README van nVidia wordt uitgelegd, die hier te vinden is. Als het installeren daarvan niet goed lukt dan kun je misschien beter verdergaan in het grote nVidia-topic, daar worden alle vragen over die drivers verzameld. Het doorlezen ervan zal ook een hoop vertellen over hoe die dingen te installeren zodat ze gewoon goed werken.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Mja, dit is iets voor het grote 'me enfidia draifers doen ut nie' topic. Kom je er echt niet uit, dan kan je daar verdergaan. Succes ermee :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.