Toon posts:

gezocht: oud pc kabeltje voor serieel naar mobo.

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Gezocht met spoed een kabeltje, bestaande uit male D-sub connector via flatcable naar 10 pins aansluiting voor op mobo.
Het is voor een pc-104 bordje om een extra serieele aansluiting extern te krijgen. de connector zit nu dus op het mobo.
Deze mobo connector is hetzelfde als IDE maar dan een stuk kleiner met 10 pins.

Ik ben al bij electronica zaak geweest, zeggen ze: hebben we niet moet je bij PC winkel zijn.
Pcwinkel zegt is erg oud hebben we niet.

Dus mijn vraag wie heeft er toevallig zo'n kabeltje, heb hem met spoed nodig.

Verwijderd

Ik heb er nog zat, alleen met spoed is weer zoiets he :Z :)

Verwijderd

Topicstarter
Da's mooi, wat wil je er voor hebben. Opsturen is volgens mij toch wel mogelijk en dan heb ik het binnen een paar dagen

Verwijderd

zucht weer iemand die wat moet aanbieden - verkopen hier is Vraag & Aanbod voor! |:(

Verwijderd

Beste ferdivdw (?)

Voor dit soort vragen hebben we op T.net Vraag en Aanbod. In dit geval, als het heel dringend is, kan je het toevallig in het 'wie kan deze oude hardware nog gebruiken' -topic plaatsen. Maar hiervoor hoeft geen topic geopend te worden!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 17:42

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op maandag 29 april 2002 13:26 schreef DeFleXioN het volgende:
zucht weer iemand die wat moet aanbieden - verkopen hier is Vraag & Aanbod voor! |:(
ehm tis een vraag hoor... geen aanbod.. en ik denk dat je in de v&a ook niet zosnel een reply krijgt als hier

blup

Verwijderd

Op maandag 29 april 2002 13:28 schreef eendje het volgende:

[..]

ehm tis een vraag hoor... geen aanbod.. en ik denk dat je in de v&a ook niet zosnel een reply krijgt als hier
tja zucht je weet wat ik bedoel dus,, hoef je niet zonodig weer op in gaan :r

Verwijderd

Topicstarter
Sorry mensen maar ik begrijp jullie reacties wel. Maar ik heb het snel nodig en via V&A lukt dat niet snel in iedergeval.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:15

LopeZ

Too much is never enough

Dit hoort hier dus niet, ga naar Vraag&Aanbod of een veilingsite. Sommige pc winkels hebben ze nog wel gewoon hoor, zo heb ik laatst zo'n kabeltje gekregen bij That's it.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.