Iedereen wil terug naar de natuur, maar niemand wil lopend...
Iemand misschien een idee WAAR ik zo'n 10m kabel kan halen ??
Ik vind eigenlijk alleen maar 5m kabels bij de online winkels...
Ik vind eigenlijk alleen maar 5m kabels bij de online winkels...
Iedereen wil terug naar de natuur, maar niemand wil lopend...
Verwijderd
Bij de Megapool hebben ze verlengkabels, maar het is beter om een nieuwe te kopen van 10 m.
Verwijderd
Kijk eens op http://www.123inkt.nl
Computerkabels > Videokabels > ka 613 HQ S-VHS Kabel 4 polig Minidin m/m 10mtr
Kost 12,50 euro plus verzendkosten
Computerkabels > Videokabels > ka 613 HQ S-VHS Kabel 4 polig Minidin m/m 10mtr
Kost 12,50 euro plus verzendkosten
Ik heb een hoogwaardige kabel van 15 meter eraan hangen zonder noemenswaardig kwaliteits verlies. De kabels waren wel erg duur; een stand-alone DVD player zou achteraf gezien goedkoper zijn geweest
V&D verkoopt Profigold kabels van een goede kwaliteit.. Tot zo'n 10 meter hebben ze. Dixons verkoopt dezelfde kabel ook, maar is duurder.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Je kan ze ook zelf maken, is een heel stuk goedkoper. Er is alleen één nadeel: die s-video pluggen solderen nogal klote (tenminste, degene die ik had dan).
Verwijderd
Inderdaad ontdek ik hieronder een paar die de juiste benaming van deze kabel kennen....... S-VIDEO
die dingen heten S-video kabels.. S-VHS is een videostandaard
Ik gebruik zelf een 10 meter S-kabel en werkt perfect, hoor.
Ik heb twee 10 m s-video (a.k.a. hosiden)kabels van de display in gebruik. Gewoon de goedkoopste die ze hadden (ongeveer nlg 35,- dus euh, eur 15,75). Werken perfect!
Ik durfde de topictitel niet te veranderen, de vorige keer dat ik dat deed met s-vhs kreeg ik een ontzettende flamewarOp dinsdag 30 april 2002 09:45 schreef Kaj. het volgende:
die dingen heten S-video kabels.. S-VHS is een videostandaard
Pagina: 1