A busstation is where a bus stops,a trainstation is where train stops
On my desk, I have a workstation,
... No further comment.
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Verwijderd
Op maandag 29 april 2002 13:42 schreef Gregole het volgende:
Award heeft een standaard password ingebakken voor t geval je t kwijt bent. Laat google maar eens zoeken.
weet jij soms welk paswoord voor dit bios?En de paswoorden voor Award werken blijkbaar niet.
ik heb haar al een rits doorgestuurd die ik gevonden had van internet en die bleken niet te werken.
... No further comment.
Verwijderd
Mag dat hier wel?Op maandag 29 april 2002 14:28 schreef moser het volgende:
[..]
[..]
weet jij soms welk paswoord voor dit bios?
ik heb haar al een rits doorgestuurd die ik gevonden had van internet en die bleken niet te werken.
Concrete Loop Watercooling
Ja, dat is inderdaad de enige oplossingOp maandag 29 april 2002 15:14 schreef FreeRider het volgende:
Als je het password niet kan achterhalen dan blijft er vaak maar een ding over : CMOS clearen. Gaat door 2 pinnetjes kort te sluiten (kan lastig te vinden zijn, staat in boekje) of door het batterijtje er uit te halen en de pc een paar keer aan en uit te zetten...
Waarom is het geen optie? Durft zij haar PC niet open te breken? Heb je geen zin bij haar langs te gaan?
en zij wil haar garantie niet kwijt.warranty void if removed
en ik heb haar al een rits paswoorden (45) doorgestuurd maar die lijken niet te werken
Is die mediallion soms een speciale versie? of uit handen gegeven door AWARD?
En die kleine prog zijn niet bruikbaar want ze geraakt niet tot booten.
... No further comment.
Zo hee.. Van welk merk is het dan wel dat je de PC niet eens open mag schroeven? Al is het alleen maar om een kijkje te nemen!Op maandag 29 april 2002 16:48 schreef moser het volgende:
Zin om bij haar langs te gaan welmaar het probleem is dat er vanachter op haar pc zo'n stickertje hangt:
[..]
en zij wil haar garantie niet kwijt.
en ik heb haar al een rits paswoorden (45) doorgestuurd maar die lijken niet te werken
In dit geval zit er niks anders op dan even naar de helpline te bellen en te vragen hoe het zit met dat stickertje. Je moet toch wel bij het BIOS clear jumpertje mogen komen!
Ook al blijf ik hopen dat iemand mij een andere oplossing kan zeggen.
... No further comment.
Verwijderd
HP deed in mijn geval ook niet moeilijk toen een harde schijf van een 2 jaar oud systeempje dood was.
Monteur die langs kwam vond het zelf wel relaxed dat ik zelf de schijf eruit haalde, scheelde hem ook weer tijd.
BTW: Wat heeft zo'n stikker nou te betekenen ? Je mag zelf toch wel een kaartje installeren, voor netwerk of firewire of wat dan ook
Het resetten van je cmos moet dan ook gewoon onder garantie vallen, sommige
Werkt ook zo lekker als je pc niet opstart ...Op maandag 29 april 2002 16:58 schreef rob van den broek het volgende:
progje Killcmos werkt ook vaak
Ik zou trouwens gewoon effe de winkel bellen en het uitleggen .. als ze ervan weten dan ben je je garantie niet kwijt neem ik aan.
Concrete Loop Watercooling
Award BIOS backdoor passwords:
ALFAROME
ALLy
aLLy
aLLY
ALLY
aPAf
_award
AWARD_SW
AWARD?SW
AWARD SW
AWARD PW
AWKWARD
awkward BIOSTAR
CONCAT
CONDO
Condo
d8on
djonet
HLT
J64
J256
J262
j332
j322 KDD
Lkwpeter
LKWPETER
PINT
pint
SER
SKY_FOX
SYXZ
syxz
shift + syxz
TTPTHA
ZAAADA
ZBAAACA
ZJAAADC
01322222
589589
589721
595595
598598
At Your Service....
Weet er iemand waarom die dus niet werken?
En woensdag ga ik naar haar toe dus dan kan ik nog wat prutsen aan haar pc.
... No further comment.
Is het normaal dat hij geen getallen wil aanvaarden, bij letters zet hij een mooi * maar bij een cijfer niets.
Is dit normaal?
Toetsenbord Logitech cordless Azerty.
En morgen Bios clearen, pc-winkel deed niet moeilijk, gaf zelfs een zeer gedetailleerde beschrijving met verschillende mogelijkheden. Was hun weer werk uitgespaard.
... No further comment.