Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Ik heb 5Meter USB kabel in me HP 940, en ik heb tot zover nog geen misbakken pages gezien 
Enneh: send me the url als je em geplaatst hebt please
Enneh: send me the url als je em geplaatst hebt please
The more you know, the more you know you don't know.
Verwijderd
ja kan harstike goed, heb bij een lanparty heeveel usb kabels aan elkaar gedaan (8 meter ofzo) en geen problemen.
15 meter of zow was toch het max. met usb voor je flink verlies kreeg?
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
Kijk eens aan wat Westereinder met de search vindt 
[topic=425022/1/50]
[topic=425022/1/50]
Bravo aan westeinder. Hou toch es op over dat *** met die search knop...
Sorry voor me uitlating..
En verder ja 15 meter is ongeveer het maximale..
En verder ja 15 meter is ongeveer het maximale..
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Ach ja, heb 'm alleen maar geholpenOp maandag 29 april 2002 12:57 schreef The Real Falcon het volgende:
Bravo aan westeinder. Hou toch es op over dat *** met die search knop...
na in totaal 5 meter zou je moeten gaan versterken ongeveer (volgens de standaard) maar zelfs met 2 verlengkabels van ieder 3 meter, + ongeveer 2 meter aan de cam zelf werkte het bij mij nog steeds perfect.
gewoon doen dus en de URL hier posten natuurlijk
Verwijderd
De cam heeft toch batterijtjes?Op maandag 29 april 2002 14:50 schreef Terw_Dan het volgende:
na in totaal 5 meter zou je moeten gaan versterken ongeveer (volgens de standaard) maar zelfs met 2 verlengkabels van ieder 3 meter, + ongeveer 2 meter aan de cam zelf werkte het bij mij nog steeds perfect.
Alleen niet-zelf-gevoede apparaten zouden na 5 meter verlengd moeten worden. En dan om elke 5 meter (met een gevoede hub) tot maximaal 25 a 30 meter!
Ehm nee denk het niet, die van mij iig niet.Op maandag 29 april 2002 16:40 schreef RCy2k het volgende:
[..]
De cam heeft toch batterijtjes?
Maar die is toch nog lekker verlengd met UTP kabel en deze werkt nog steeds
mijn cam is een logitech quickcam 3000 pro. en voedt zich ook via de USB kabel.
Tis de AH cam , ofwel de "vesta pro van philips", en word gevoed via de usb, heb nu 3,8 meter verleng, en alles schijnt het te doen idd, zoals jullie al voorspelden, wat zou ik moeten zonder jullie, ik
van jullie!.
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Je hebt ook USB boosters van Domesticon. Ik heb er zelf ook 1 met 5m kable erbij. je kan er 4 ofzo max. aan elkaar koppelen zonder verlies van signaal.
de maximale lengte kabel hangt af van welke soort kabel het is, kabel met dikkere aders mogen langer, maar voor webcams kan je vaak genoeg over de 15 meter gaan
voor de rest, 5 meter per stuk passief, actief dan mag het 7 x 5 meter dus 35 meter in totaal met USB
voor de rest, 5 meter per stuk passief, actief dan mag het 7 x 5 meter dus 35 meter in totaal met USB
Pagina: 1