kabel TU/e op 60kB/sec gecapped?

Pagina: 1
Acties:

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
Ik hang hier in Eindhoven aan de kabel via een kabelaansluiting van de TU/e.

Die kabel komt binnen op een smoothwall router die hem naar verschillende clients stuurt.

Als 1 persoon download is komt zijn max niet boven de 62 a 63 kB/sec.. twee personen niet boven de 30 kB/sec. Ik neem aan dat die nette verdeling door smoothwall gemaakt wordt, maar nu de echte vraag:

Is het waar de de TU/e lijn een max heeft van 60kB/sec

Voor de duidelijkheid, ik zit niet in een stichting huis maar in een eigen huis met een lijn die via TU/e betaal.

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:25

Mark_640

In my memory

Die 60 KB/sec. is niet 't maximale wat je kunt halen, alleen op dit moment door capaciteitsproblemen bij de TU/e wel wat je zult halen...
Je zult een beetje in 't centrum van Eindhoven zitten?? In de richting van de Boschdijk??

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
Op maandag 29 april 2002 12:35 schreef Mark_640 het volgende:
Die 60 KB/sec. is niet 't maximale wat je kunt halen, alleen op dit moment door capaciteitsproblemen bij de TU/e wel wat je zult halen...
Je zult een beetje in 't centrum van Eindhoven zitten?? In de richting van de Boschdijk??
Ik weet dat kabel veel meer kan.. in begin toen we kable via chello hadden kwam ik nog wel eens aan de 800kB/sec >:)

is het dan een tijdelijk capaciteitsprobleem? Mja niet dat we dan iets van geld kunnen gaan terug vragen.. we hebben nog geen rode cent betaald >:)

En wat locatie betreft.. ik zit aan het trudoplein op de strijpse straat... achter PSV stadion.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Op maandag 29 april 2002 12:47 schreef Zerveza het volgende:
Ik weet dat kabel veel meer kan.. in begin toen we kable via chello hadden kwam ik nog wel eens aan de 800kB/sec >:)
LOL

:X

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:25

Mark_640

In my memory

Op maandag 29 april 2002 12:47 schreef Zerveza het volgende:

[..]

is het dan een tijdelijk capaciteitsprobleem? Mja niet dat we dan iets van geld kunnen gaan terug vragen.. we hebben nog geen rode cent betaald >:)
Sja, ik heb geen flauw id hoelang 't nog duurt... Maar dit probleem speelt al veel langer... UPC en de TU/e geven elkaar de schuld, terwijl er aan beide kanten gewoon te weinig kennis is om elkaar met harde feiten om de oren te slaan...

Verwijderd

Op maandag 29 april 2002 12:49 schreef Marv het volgende:

[..]

LOL

:X
dikke lol voor een zondag, euhhh maandag :7
Pagina: 1