Ik heb last van iets errug raars. Als ik mijn computer opstart, en gewoon laat staan, dan komt er elke paar seconden 1 megabyte bij op mijn C:\ schijf. Je kunt em echt zien aftellen in Windows Commander. Als ik dan bijvoorbeeld iets ga downloaden naar mijn F:\ schijf, met FlashFXP, dan verandert de grootte van mijn F: partitie niet (wat dus wel zou moeten, want daar download ik naartoe) maar dan gaat mijn C: partitie alleen maar sneller vol!
Dit komt denkik omdat ik gister wat dingen heb opgeruimd, ik heb de Hibernate functie uitgezet, en een beetje geklooid met de Swap file (uitgezet, vaste grootte ingesteld, en nu staat ie weer terug op "door windows beheerde grootte".
Mijn C: partitie is 4 gigabyte groot, nu nog maar 1,7 gig over (and counting..
), ik draai Windows XP Pro, en heb een 60 gb 7200 rpm Western Digital IDE HD (Western Digital WD600BB).
Iemand?
Dit komt denkik omdat ik gister wat dingen heb opgeruimd, ik heb de Hibernate functie uitgezet, en een beetje geklooid met de Swap file (uitgezet, vaste grootte ingesteld, en nu staat ie weer terug op "door windows beheerde grootte".
Mijn C: partitie is 4 gigabyte groot, nu nog maar 1,7 gig over (and counting..
Iemand?