Toon posts:

[XP] C schijf loopt vol?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb last van iets errug raars. Als ik mijn computer opstart, en gewoon laat staan, dan komt er elke paar seconden 1 megabyte bij op mijn C:\ schijf. Je kunt em echt zien aftellen in Windows Commander. Als ik dan bijvoorbeeld iets ga downloaden naar mijn F:\ schijf, met FlashFXP, dan verandert de grootte van mijn F: partitie niet (wat dus wel zou moeten, want daar download ik naartoe) maar dan gaat mijn C: partitie alleen maar sneller vol!
Dit komt denkik omdat ik gister wat dingen heb opgeruimd, ik heb de Hibernate functie uitgezet, en een beetje geklooid met de Swap file (uitgezet, vaste grootte ingesteld, en nu staat ie weer terug op "door windows beheerde grootte".
Mijn C: partitie is 4 gigabyte groot, nu nog maar 1,7 gig over (and counting.. :'(), ik draai Windows XP Pro, en heb een 60 gb 7200 rpm Western Digital IDE HD (Western Digital WD600BB).

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

systme restore misschien.

nou ja, ik lees dit bericht eerst 5 munten en het is op dezelfde tijd gepost :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ohja, ik had ook alle Systeemherstel punten weggehaald, en een nieuwe aangemaakt. Gister ging me firewall ook flippen, daarvoor had ik net een systeemherstel punt gemaakt. Ik zal het later op de middag eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zet je swap een vast op 1,5 maal je intern geheugen, mocht je schijf ruimte niet meer terug lopen dan is windows aan het klooien met je pagefile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-09 23:21

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Waarom neem je dan ook zo'n kleine partitie voor je C:? Vooral bij een HD van 60G kun je toch wel wat extra missen dacht ik zo. Maar ja ieder zijn eigen pakkie an. Heb je al gecontroleerd op virussen?

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal net zoals eerder is gezegd effe bij herstelpunten kijken hoeveel GB het is bij mij waren ze rond de 5 GB

en wees nu eerlijk? zonde toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Defrag is de oplossing ik kan het weten want ik heb precies hetzelfde gehad
Pagina: 1