Schroef je FSB op terwijl je systeem draait !

of bij XXlcases.nl zoeken naar de "Turbo PLL Controller"
of bij XXlcases.nl zoeken naar de "Turbo PLL Controller"
De Turbo PLL Controller is een absolute high-end versie onder de overclockingmodules. Deze controller kan, gebruikmakende van de geintergreerde RISC microprocessor, de FSB van het moederbord realtime veranderen, en daarmee het systeem dus overclocken. De controller is vrij programeerbaar en kan de FSB net zoveel aanpassen als de gebruiker wil!
Het systeem bestaat uit twee modules; De PLL module vervangt de onboard PLL controller. Vervolgens wordt de PLL module verbonden met het frontje dat de programmering en invoering van de overclockfrequenties mogelijk maakt.
Voor de inbouw van dit setje is wel enige kennis van PC's vereist, omdat aanpassingen op het moederbord noodzakelijk zijn (zie: vervangen onboard PLL controller).
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
I reject your reality, and substitute my own.
toevallig een linkjuhOp maandag 29 april 2002 12:59 schreef _sNaRs_ het volgende:
Die dingen kun je ook zelf bouwen....vooral die gekke Jappanners hebben er een handje van om hun moederboard compleet te verbouwen
Mwah...zeg zou zelf: als je zo'n diehard bent dat je wel ff zo'n ding in mekaar soldeert, kun je ook wel ff googlen heOp maandag 29 april 2002 13:04 schreef Icey het volgende:
[..]
toevallig een linkjuh
I reject your reality, and substitute my own.
[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:42 ]
Dat is leuker én een heeeel stuk goedkoperOp maandag 29 april 2002 13:18 schreef hdd het volgende:
Je kan ook software matig je fsb aanpassen hoor
The devil is in the details.
Verwijderd
Alleen niet ieder mobo ondersteund dat. Ik vind het zelf het fijnst op de ouderwetse manier, via de BIOSOp maandag 29 april 2002 13:43 schreef Hiro Shima het volgende:
google maarnaar softFSB
Verwijderd
SoftFSB is zo'n programma.. gaat helaas niet lukken voor AMD CPU's..Op maandag 29 april 2002 13:39 schreef azecos het volgende:
Softwarematig? Linkje pls?
Verwijderd
preciesOp maandag 29 april 2002 13:10 schreef Gman het volgende:
Voor dat geld reboot ik wel een paar keer hoor
Ahum, zie specs hieronder. CPUFSB doet het prima met een DuronOp maandag 29 april 2002 14:09 schreef n0va^ het volgende:
[..]
SoftFSB is zo'n programma.. gaat helaas niet lukken voor AMD CPU's..
Edit: te laat ..
Oslik blyat! Oslik!
Dat is nonsensOp maandag 29 april 2002 14:09 schreef n0va^ het volgende:
[..]
SoftFSB is zo'n programma.. gaat helaas niet lukken voor AMD CPU's..
Edit: te laat ..
Verwijderd
oke te laat wou ook ff fuzzy vermeldenOp maandag 29 april 2002 14:31 schreef AlterEgo het volgende:
[..]
Dat is nonsens. lukt prima. Niet alle mobo's worden ondersteund door softFSB.
CPUCool (www.podien.de) ondersteunt er heel veel.
En mobo-fabrikanten hebben ook steeds vaker dit soort tooltjes: (b.v. MSI: Fuzzy Logic).
Ik heb ook een MSI mamaplank, maar sinds ik Win Xp heb kan ik dit progje niet meer gebruikenOp maandag 29 april 2002 14:31 schreef AlterEgo het volgende:
[..]
Dat is nonsens. lukt prima. Niet alle mobo's worden ondersteund door softFSB.
CPUCool (www.podien.de) ondersteunt er heel veel.
En mobo-fabrikanten hebben ook steeds vaker dit soort tooltjes: (b.v. MSI: Fuzzy Logic).
Still King
PFffffffff zoveelste ding dat niet meer werkt onder XPOp maandag 29 april 2002 15:35 schreef Alfa_V6_Savali_Man het volgende:
Jep, geen progje werkt er meer onder, krijg fouten of ze starten gewoon niet op
Verwijderd
Ouderwets is bij mij toch echt met jumpersOp maandag 29 april 2002 13:45 schreef Tweak-Metallica het volgende:
[..]
Alleen niet ieder mobo ondersteund dat. Ik vind het zelf het fijnst op de ouderwetse manier, via de BIOS
AMD athlon XP (AGOIA) 2000+ @ 2200+ 1781 mhz (12.5 x 142 2.5-3-5-3 1T Command) | Thermaltake Vulcano 7+| MSI KT3-Ultra | 512 MB DDR pc2700 cl 2.5 samsung/twinmos | Leadtek 250TDle MyVivo Geforce 4 4200 ti @300/544 128 DDR (3D mark 11111) | 20 gig maxtor |
Bij mij werkt ie prima onder xp hoor.....'t is alleen gewoon een klein beetj eeen klote progje......Op maandag 29 april 2002 15:28 schreef Imhotep het volgende:
[..]
Ik heb ook een MSI mamaplank, maar sinds ik Win Xp heb kan ik dit progje niet meer gebruiken
hebben daar meer mensen last van
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq