Kan originele drvs niet meer installen.. :(

Pagina: 1
Acties:

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:16
ik heb een hercules geforce DDR-dvi en ik heb gister de Detonator drivers geinstalleerd. maar deze werken voor geen meter hier dus wil ik mijn originele drivers installeren van hercules zelf dus.

Maar wat schept mijn verbazing....windows vind de detonator drivers beter en zegt dat ik de originele drivers niet mag installeren.
"druk OK om verder te gaan"....nou ja zeg mag ik niet eens kiezen of ik wel zeker weet dat ik de "oudere" drivers wil installen. naja zal wel aan mij liggen.

weet iemand hoe ik toch die originele drivers kan installen?
alvast bedankt

Steam: CatBearCow

Verwijderd

Ga eens op zoek naar Detonator Destroyer. Als je deze gedraaid hebt dan heeft Windows geen drivers meer, en kun je (waarschijnlijk) de originele drivers weer installeren.

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:16
ok ik probeer het even.

owhja weet iemand iets van hercules?? want de site is al tijden niet meer te bereiken.
zijn ze failliet ofzo? :?

Steam: CatBearCow

Verwijderd

Op maandag 29 april 2002 11:55 schreef Bartjeuz het volgende:
ok ik probeer het even.

owhja weet iemand iets van hercules?? want de site is al tijden niet meer te bereiken.
zijn ze failliet ofzo? :?
[topic=479532/1/200]

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:36

justifire

Shut up and squat !!

Denk dat je het te ver zoekt. Gewoon de originele driver erbij pakken en dan windows forceren om deze te installen, dus kies je bij instal, dat je zelf je driver wil selecteren en blader naar je driver en kies deze en instaleer hem, windows kijkt alleen maar naar getallen en zal dus altijd de laatste driver of gecertificeerde driver pakken.Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙