Draadloze headset

Pagina: 1
Acties:

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 11-08 17:54
Wie heeft ervaringen met draadloze headsets ? Ik wil er eentje kopen met een beetje lekkere bass maar als het even meezit ook een accu die automatisch oplaad in de lader.

Wat voor merken zijn er ?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08 14:41

Tusk

Sticky Bomb likes you!

philips hebben fijne. ik zal us even voor je rond zoeken
keb vorig jaar ook 1 gekocht...radio golven..goed bereik.
was maar 70 piek. opzich niet veel. Maar je hebt maar 2 kanalen dus als je met 3 man op een LAN zit met dezelfde koptelefoon heb je een prob.
deze is het dus
Afbeeldingslocatie: http://www.consumer.philips.com/global/b2c/ce/catalog/assets/products/sbchc8350_sec2_l.jpg

ben zelf ook zoekende...

http://www.consumer.philips.com/global/b2c/ce/catalog/subcategory.jhtml?groupId=CONVENIENCE&divId=0&catId=SOUNDANDVISIONACCESSORIES_CAT&subCatId=CORDLESSSTEREOHEADPHONE
hier lijkt me wel wat moois bij..maar ik zou niet weten welke...

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Verwijderd

Ziet er tof uit

Verwijderd

Ik zou iig geen infrarood nemen, die zuigen over het algemeen! En vaak is het bij FM-headsets dat iedere set op een andere frequentie zit, zodat ze elkaar niet storen. Het hoeft maar een tiende Hz te schelen...

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 11-08 17:54
Nou, ik heb dat probleem met LAN parties niet zo. Ben een SP gamer dus mijn problemen zitten 'm meer in kwaliteit, bass en bereik.

Zijn er nog andere merken ? Ben niet zo voor Philips om eerlijk te zijn (ook al werk ik er ;) )

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

• Saekerhett
  • Laatst online: 19:08
Op maandag 29 april 2002 11:41 schreef Tusk het volgende:
philips hebben fijne. ik zal us even voor je rond zoeken
keb vorig jaar ook 1 gekocht...radio golven..goed bereik.
was maar 70 piek. opzich niet veel. Maar je hebt maar 2 kanalen dus als je met 3 man op een LAN zit met dezelfde koptelefoon heb je een prob.
deze is het dus
[afbeelding]

ben zelf ook zoekende...

http://www.consumer.philips.com/global/b2c/ce/catalog/subcategory.jhtml?groupId=CONVENIENCE&divId=0&catId=SOUNDANDVISIONACCESSORIES_CAT&subCatId=CORDLESSSTEREOHEADPHONE
hier lijkt me wel wat moois bij..maar ik zou niet weten welke...
Ik heb die ook, maar ik vind het echt een :r - ding, glijdt heel makkelijk van je hoofd af (door die band). En is veel te groot en log :{

• Peertje NL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:25
Op maandag 29 april 2002 15:05 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ik heb die ook, maar ik vind het echt een :r - ding, glijdt heel makkelijk van je hoofd af (door die band). En is veel te groot en log :{
idd z'n band is zwaar irri, je mot om de 5 minuten dat ding weer recht op je kop zetten.

Reality beats fiction by far!

• Tusk
  • Laatst online: 13-08 14:41

Tusk

Sticky Bomb likes you!

ja dat heb ik ook...je moet psies recht blijven ziten anders glijdt ie af

ik zit trouwens ook na te denken aan een gewone koptelefoon, met draad. Kwaliteit is dan veel beter en dat is dan voor op lans en thuis beetje. Als ik op m'n kamer wil luisteren pak ik die ouwe draadloze wel.

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Pagina: 1