Hallo ik heb een KVM switch gekocht van het merk Rose electronics.
Nu heb ik een probleempje wat ik graag opgelost zou hebben.
Het volgende is er aan de hand.
Ik sluit de switch aan die via de PS2 aansluiting z,n spanning krijgt.
Ik heb een ATX voeding met ook 220V uit.
Als ik nu de computer afsluit dan gaat de computer uit zoals normaal maar de 220V uit blijft "hangen"
Het systeem gaat dus niet meer helemaal uit.
Ik moet dan de stekker uit het stopcontact halen om het systeem volledig spanningloos te maken.
Tevens kan ik niet meer de optie gebruiken om m'n systeem
op te starten d.m.v. dubbel klik muis , dit moest ik in de bios volledig uitzetten anders kreeg ik de computer niet meer aan .
Ik heb dit probleem aan Rose electronics voorgelegd die hebben mij terug gemailt met de oplossing om pinnetjes te verwijderen uit de muis aansluiting van server naar switch
dit vond ik zonde en heb een verlengkabeltje gekocht waaruit ik de pinnetjes heb verwijderd met als resultaat dat het niet werkte.
gelukig niet m'n goeie kabel verspeelt.
Ik denk dat het probleem op het moederbord moet zoeken (jumper anders zetten ofzo)
Merk moederbord :Gigabyte type :GA-6BXC
Wie kan mij helpen ??
Reikha
Nu heb ik een probleempje wat ik graag opgelost zou hebben.
Het volgende is er aan de hand.
Ik sluit de switch aan die via de PS2 aansluiting z,n spanning krijgt.
Ik heb een ATX voeding met ook 220V uit.
Als ik nu de computer afsluit dan gaat de computer uit zoals normaal maar de 220V uit blijft "hangen"
Het systeem gaat dus niet meer helemaal uit.
Ik moet dan de stekker uit het stopcontact halen om het systeem volledig spanningloos te maken.
Tevens kan ik niet meer de optie gebruiken om m'n systeem
op te starten d.m.v. dubbel klik muis , dit moest ik in de bios volledig uitzetten anders kreeg ik de computer niet meer aan .
Ik heb dit probleem aan Rose electronics voorgelegd die hebben mij terug gemailt met de oplossing om pinnetjes te verwijderen uit de muis aansluiting van server naar switch
dit vond ik zonde en heb een verlengkabeltje gekocht waaruit ik de pinnetjes heb verwijderd met als resultaat dat het niet werkte.
gelukig niet m'n goeie kabel verspeelt.
Ik denk dat het probleem op het moederbord moet zoeken (jumper anders zetten ofzo)
Merk moederbord :Gigabyte type :GA-6BXC
Wie kan mij helpen ??
Reikha