*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Verwijderd
Ik heb hier hetzelfde probleem, daarbij ook nog dat hij ineens vreemde kleuren ervan maakt (groen word paars) en dat het 1 grote strepenboel is.
Dit niet altijd maar af en toe. Hij doet dit bij de standaard XP drivers en de windows 2000 drivers van Canon
Dit niet altijd maar af en toe. Hij doet dit bij de standaard XP drivers en de windows 2000 drivers van Canon
ik heb idd ook standaard drivers van xp
maar hij heeft het voorheen altijd goed gedaan.
iemand een oplossing ?
maar hij heeft het voorheen altijd goed gedaan.
iemand een oplossing ?
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Verwijderd
Canon printers geven teveel problemen als ik dat zeggen mag.
Veel problemen met de koppen en papierdoorvoer.
Als ik jullie was zou ik kijken of je nog garantie heb dan zou ik ermee terug gaan naar de zaak waar je deze gekocht heb en laten opsturen naar Canon.
Ik werk zelf in een computer winkel en 80% van alle printers die komen voor reparatie zijn die van Canon.
En altijd met het probleem dat de koppen die niet goed zijn of het papierdoorvoer.
Veel problemen met de koppen en papierdoorvoer.
Als ik jullie was zou ik kijken of je nog garantie heb dan zou ik ermee terug gaan naar de zaak waar je deze gekocht heb en laten opsturen naar Canon.
Ik werk zelf in een computer winkel en 80% van alle printers die komen voor reparatie zijn die van Canon.
En altijd met het probleem dat de koppen die niet goed zijn of het papierdoorvoer.
Verwijderd
dit is een printkop probleem inderdaad, het kan zijn dat er wat opgedroogte inkt inzit waardoor hij gek gaat doen maar ben eerder bang dat die kop kapot is.
Op de printkop zit 45 dagen fabrieksgarantie maar daar zul je ondertussen al overheen zijn denk ik
Op de printkop zit 45 dagen fabrieksgarantie maar daar zul je ondertussen al overheen zijn denk ik
Verwijderd
Waarschijnlijk is dit idd je printkop, een nieuwe BC33e printkop kost adviesprijs € 59,00, maar dan heb je er ook 4 nieuwe inktcartridges bij die een waarde hebben van € 10,00 per stuk, eigenlijk betaal je dus maar € 19,00 voor een frisse nieuwe printkop, en dan ben je van je vlek problemen af.
Bij veel andere merken printers betaal je bij elke cartridge de nieuwe printkop mee omdat die in de cartridge zit.
Canon vindt dat een nieuwe printkop pas nodig is na minimaal 3 cartridges normaal gesproken. Je kunt dus zelf beslissen wanneer je een nieuwe printkop koopt ( als je vindt dat de kwaliteit achteruit gaat). Vaak ben je op deze manier qua prijs van inkt en printkop goedkoper uit.
Bij veel andere merken printers betaal je bij elke cartridge de nieuwe printkop mee omdat die in de cartridge zit.
Canon vindt dat een nieuwe printkop pas nodig is na minimaal 3 cartridges normaal gesproken. Je kunt dus zelf beslissen wanneer je een nieuwe printkop koopt ( als je vindt dat de kwaliteit achteruit gaat). Vaak ben je op deze manier qua prijs van inkt en printkop goedkoper uit.
Dat probleem heb ik ook gehad met mijn bjc 6100. Deze is bijna identiek aan de 3000. Gewoon de printkop onder de kraan houden, afwisselen met koud en warm water en alle 'oogjes' van alle kleuren goed doorspoelen. En als de printkop dan nog niet schoon is, kan je eventueel verdunde alcohol gebruiken.
Pagina: 1