Diablo 2 over netwerk met 1 CD

Pagina: 1
Acties:

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:04
Ik wil hier op mijn netwerk Diablo 2 spelen, maar kom er net achter dat ie de playdisc nodig heeft om te kunnen draaien, ook met de full install. Zodra ik de playdisc tijdens het spel eruit haal krijg ik een blauw scherm.

Bestaat er hiervoor een oplossing (behalve dan nog een keer D2 kopen, dat gaat me iets te ver)?

omniscale.nl

Verwijderd

de music file van de cd op de harde schijf zetten en dan als het spel geladen is de CD er uit halen en dan bij de volgende computer doen. Hoort te werken volgens mij.

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:02

RvV

Ik gebruik een programma dat "Virtual-CD" heet. Die maakt gewoon een kopie van de playdisk naar je hd en doet net alsof het een echt cd-rom station is.

Y'24

Verwijderd

Ik gebruik zelf een patch waardoor ie niet meer naar de cd kijkt, werkt veel beter en nog sneller ook, dit werkt volgens mij alleen als je een full install hebt gedaan.
Is denk ik wel te vinden op www.diablo2.com

Verwijderd

???? Een no-cdpatch op www.diablo2.com, haha, da's een goeie! :D

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:04
Het zou best wel eens kunnen, www.diablo2.com is namelijk niet van Blizzard, het is een fansite.

omniscale.nl

Verwijderd

Ja, maar, de meeste van zo'n hacks (illegaal) enzo staan niet op zo'n logische site, dan kunnen ze de boel gelijk inpakken... Kijk zelf maar, wedden dat er niks illegaals staat?
Pagina: 1