Verwijderd

Topicstarter
Ik wil voor mijn laptop een inbelverbinding maken via een siemens m35i. Heeft iemand enig idee hoe dit moet, ik heb de telefoon met een datakabel aangesloten op een compoort en de telefoon ingesteld dat deze fax en data kan ontvangen en verzenden. Maar als ik probeer in te bellen krijg ik een foutmelding. Heeft iemand dit al eens eerder gedaan??

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Moet je even een bestandje downloaden (staat wel op de siemens site) waarmee je je mobiel als modem in kan stellen. Zonder deze driver gaat het niet lukken!

Ik heb dit ook gebruikt en werkt perfect

Edit: die site van siemens is wel zo rete traag dat je beter even op google kan kijken onder deze link http://www.google.nl/search?q=m35i+modem&ie=UTF8&oe=UTF8&hl=nl&lr=

Daar staan als 3 en 4e geloof ik wel wat je zoekt (voor win9x als win2k/xp)

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

• Jan Jaap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:49
Ik heb daar ooit wat voor gedownload bij www.siemensm35i.com. dat domein is down, maar de site staat nog ergens bij tripod op internet, zoek maar ff anders..

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:25

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

maar da's wel mega traag hoor, dat inbellen... :'(

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Op maandag 29 april 2002 15:14 schreef zwahiel het volgende:
maar da's wel mega traag hoor, dat inbellen... :'(
1 Kb/sec ongeveer dacht ik me te herinneren, nog net te doen voor email die alleen uit tekst bestaat maar anders is het echt niet leuk meer :(

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

Verwijderd

Op maandag 29 april 2002 20:11 schreef ErHa het volgende:

[..]

1 Kb/sec ongeveer dacht ik me te herinneren, nog net te doen voor email die alleen uit tekst bestaat maar anders is het echt niet leuk meer :(
9600 kbit per seconde, dus als het goed is iets meer dan 1 Kb/seconde
Een website binnenhalen lukt ook nog wel indien het niet al te veel plaatjes bevat (of je moet de plaatjes uitzetten).
Pagina: 1