UT hakkelt

Pagina: 1
Acties:

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 16:14
Ja, ik heb de search al gebruikt, maar nergens vond ik een oplossing...

Ik heb van de week Windows XP opnieuw geinstalleerd, en sindsdien hakkelt m'n UT. Niet enorm, maar net genoeg dat je die ene sprong niet in de gaten hebt, en je nog een keer springt, waardoor je in de lava beland...
Ik heb een GF2 GTS @ 220/380 met de 21.83's. Zo had ik 'm voor de reinstall ook, en toen hakkelde ie nooit. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Ik heb genoeg mem gegeven in D3D modus (127 megs :P). In Win98 hakkelt totaal niet, thus 't is niet zo dat me computer langzaam aan aan t sterven is >:)

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

Staan je graphics mischien hoger ingesteld dan eerst? Heb je hem al gepatched? En anders misschien ff opnieuw instaleren. :?

Verwijderd

of zet hem eens op opengl

• Ruuddie
Jip, hij is al gepatcht naar 4.36.
En ik heb kwa settings nix veranderd (UT staat op G:, en om windhoos te installen heb ik C: geformatteerd, thus UT is er niet vanaf gegooid of zo).

OpenGL is mij te donker :|

Andere spellen hakkelen trouwens niet (THPS3), daarom denk ik toch dat het probleem bij UT zelf ligt...

Verwijderd

als het bij ut zelf ligt dan hadden wij het probleem ook :)

en dat te donker met opengl, dat klopt niet, kan je dat niet omhoog stuwen?

• Ruuddie
Nope, ik heb net gekeken bij NVmax, die heeft er ook al nix voor :(

Hmm, dan maar UT'en vanuit Windows 98. Of ik moet thus OpenGL lichter krijgen. Okay, ik kan m'n brightness op 100 zetten (Iiyama high brightness :D), maar dat ziet ook weer zo blöd uit. (zwart wordt grijs)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:03
Op OpenGL zetten en dan in UT zelf de brightness omhoog doen, niet op je monitor dus.

• Ruuddie
Ik heb net OpenGL geprobeerd, dat hakkelt ook al :(
Ennuh, de brightness in UT staat al vol open, maar ik heb m'n monitor altijd vrij donker, omdat ik anders koppijn krijg |:(
Pagina: 1