Toon posts:

Mp3 speler, Klein met Afstandbediening

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een kleine mp3 speler die niet al te duur is en met FLASH-geheugen werkt aangezien je hier kaartjes van 512 mb hebt. Ik heb overal gekeken alleen de Next2 kom in de buurt alleen deze is een beetje groot. en aangezien 80mm cd's ook niet geoptimaliseerd zijn tot nu toe is dat ook geen optie

Kunnen jullie mij dus effe adviseren waar ik welke speler kan halen incl prijs? Want ik zit echt met mijn handen in m'n haar.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-03 19:03
Nike rio PSAA 60 ? (€145)
Mpman fs 35 ? (€150)

beide met RC, en met 32MB geheugen. Uitbreidbaar met Smartmedia :)

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-03 21:08
Die Nike is alleen met MultiMedia cards uit te breiden. Die zijn erg duur en gaan maar tot 64MB. Ik snap niet dat er zoveel mp3 spelers zijn die gebruik maken van secure digital/multi media/memory stick geheugen, die typen geheugen zijn 2x zo duur als smartmedia/compact flash.

Verwijderd

Topicstarter
ja dat vind ik nou ook. Maar er zijn ontelbare formaten om muziek aftespelen. Je hebt de flash serie, net-md (minidisk), 80mm, 120mm en hard disk ik weet echt niet wat ik zou kiezen maar de NEXT2 lijkt mij toch wel een handig apparaatje maar wat zijn jullie ervaringen met dit apparaatje? de Nike ziet er ook gewoon vet uit.