Hoeveel cd's ik met m'n branders doe weet ik niet, maar ik doe gemiddeld 10 maanden met een brander. Vaak garantiewerk dus
Heb zelf met een aopen toch in twee jaar een stuk of 500 CD's gebakken denk ik
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Ik zag, ik nam en ik kwam...
Verwijderd
Verwijderd
heb ook zo'n Crystalvue 8*32 lens gekocht,
super dingetje man!
oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-
Verwijderd
ik denk dat je eerder moet kijken naar de leeftijd van het apparaat want daarop is de garantie gebaseerd.... (fabrikant mag je niet uitsluiten omdat je bijv x aantal cdtjes mee heb gebrand)
Verwijderd
ding doet het nog goed
aantal cd's gebrand.. euh... stuk of 600
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
hmmz deze heb ik ook, maar hij maakt vet rare geluiden onder het inlezen van cd`s enzo.Op maandag 29 april 2002 15:35 schreef hexxie het volgende:
kep een plextor 12x4x32 SCSI
ding doet het nog goed
aantal cd's gebrand.. euh... stuk of 600
heb maar een nieuwe brander gekocht...
maar ik moet zeggen dat hij nog steeds cd`s brand alleen kweet niet of dat wel verantwoord is...
ik heb iets van 200 tot 300 cd`s gebakken\(Misschien ook wel iets meer)
Amd Athlon XP 2000+ en Alpha 8045t + Papst ngm, 56.0 °C Stress | Msi K7T266 Pro2-RU| 512MB DDR (Crucial/Micron) CL=2.5 | 2x Maxtor 80GB (D740X, 7200rpm) raid0 | Maxtor 120G | Ati Radeon 8500 Retail | 19 Inch Panasonic | Pioneer dvd 116 | Liteon 52/24/52
Verwijderd
Brander is 1 jaar en drie maanden oud. Heb hem net op laten halen door DHL (RMA Plextor). Hoop dat ik een nieuwe krijg.Op maandag 29 april 2002 15:13 schreef BadMotha het volgende:
hoe oud is je brander?
offtopic:
heb ook zo'n Crystalvue 8*32 lens gekocht,
super dingetje man!
Garantie echter beperkt tot 1 jaar....heb daarom maar zelf wat aangeklooid in Word.
Die Crystalvue 8*32 lens is erg top ja...en vrij voordelig...heb je um ook in NY besteld ?
Die van mij was binnen 5 dagen binnen !
heb hem inderdaad uit NY, bij CKCpower, duurde bij mij 7 dagen, maar ben er zeer tevreden mee!Op maandag 29 april 2002 16:02 schreef El-Comandante het volgende:
Die Crystalvue 8*32 lens is erg top ja...en vrij voordelig...heb je um ook in NY besteld ?
Die van mij was binnen 5 dagen binnen !
oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-
Zit nu met een plex 16*10*40* en heb nu ook al zo'n beetje 500 cd's gefikt.
Verwijderd
volgens mij 1 van de weinige branders uit die tijd met buffer
Heb ik ook gehad de mijne heeft het begeven naar 3 jaar en ongeveer 1500 cd's perfect ding. Alleen tering duur, maar ja dat waren ze in die tijdOp maandag 29 april 2002 15:38 schreef Wallie het volgende:
Kheb nog een Philips 3600scsi, doet het na ruim 500 cd's nog perfectIs al euh.. ruim 3 jaar ofzo.
maar ff ontopic ik denk dat 3 jaar ongeveer normaal is en de meest fabrikanten geven 1000 cd's op toch ??
brander brandt sinds 1342 niet meer op 12 speed maar nog wel op 10 speed. maar doet het nog steeds. Een plextor schrijver moet gemm toch zeker wel 1000 cdtjes meegaan dus als je nog garantie hebt...omruilen die handel.
ik heb overigens idd ooit gehoord dat gemm 1000 cdtjes normaal is.