Toon posts:

Livingston ISDN Router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Heeft iemand hier kennis van een Livingston Portmaster ISDN Office Router ? Heb al volop lopen zoeken op internet en allerlei tooltjes van Lucent (Schijnt dat Livingston door hen is overgenomen) maar helaas. Er zitten 3 dipswitches op. Ik heb (volgens de manual) al verschillende standen geprobeerd maar helaas. Toen ik hem kreeg stond de router op netboot. Hij stuurde de hele tijd RARP ?? Requests naar het mac adres van zijn eigen ethernet port. Ook met een crosscable verbonden met mijn pc, maar helaas. :?

Daarna Dipswitch 2 omgezet en het apparaat ging booten van zijn geheugen. Vervolgens krijg ik bij het laden van de kernel (??) een melding Error 22 - Dseg failed ??? ;(

Kan iemand me misschien hiermee helpen ??

Alvast bedankt

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Persoonlijk denk ik dat het ding kapot is...

Zelf ook paar keer gehad bij ISDN routers, zulk soort D segment of D channel meldingen, bij mij was de router toen zelf kapot.

Is de ISDN lijn verder wel goed?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Topicstarter
ISDN kanaal niet aangesloten. Zou toch niet nodig moeten zijn wil je een Hyperterm sessie open zetten ?

Verwijderd

Ik weet niet hoe je eraan komt maar mijn oude werkgever was dealer van die dingen en heeft zeer professionele support.

www.dataman.nl

Verwijderd

Misschien een beetje offtopic, maaruh, netspy, mag ik je console-kabel lenen. Heb namelijk wel een portmaster, maar geen kabel, dus ik kan er niks mee :'(